Nytt scanvintips på scanair.no - amerikansk selvfølgelig!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nytt scanvintips på scanair.no - amerikansk selvfølgelig!

I dag skal det frem på bordet en av de bedre amerikanske røde jeg har i huset. Sammen med en fransk boblesak skal det feires at hele verden har fått en ny president...

Robert Mondavi Private Selection Zinfandel 2003 fra Napa i California - en vingård jeg selv har besøkt. Ukens vin koster NOK 189,90 på Vinmonopolet.

Smak av mørke bær, plommer og også pepper - som vel kommer fra jordsmonnet der druene vokser. Dyp rød farge - flott ettersmak.

Nyt valget og vinen!

Re: Nytt scanvintips på scanair.no - amerikansk selvfølgelig!

...skal det feires at hele verden har fått en ny president...

Nå tar du vel litt vel av her EB???? Holder det ikke med at han er president for USA? Har vi ikke hatt nok av amerikanske presidenter som tror de er president for hele verden?:rolleyes:

Vel! Robert Mondavi kom med en ny vin i novemberslippet og det fikk 1 på terningen og hel-slakt! Husker ikke detaljer, men håper ikke det er den du nå har anbefalt?

BF:old

Re: Nytt scanvintips på scanair.no - amerikansk selvfølgelig!

Vel ukens vintips er ikke en direkte "nykommer" - da denne er en 2003 årgang. De har senere kommet med en 2006 årgang - men da under "Woodbridge" label og ikke under "Private Selction" label.

Ellers har jo hele verden blitt påvikret av W - så da står jeg fortsatt på mitt at hele verden har fått en ny og ikke minst en ny generasjons president.

Back