• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanvin # 32 på scanair.no - amerikansk!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Scanvin # 32 på scanair.no - amerikansk!

På tampen av uken kommer ukens vintips. Det er høst ute og jeg tror at både i kveld og flere kvelder til uken vil det bli servert rødt i glassene her i huset. prosjektet "hvite uker" er avlyst en gang for alle - etter at bedriftslegen min fortalte at han har to dager i uken uten vin - resten av ettermiddagene/kveldene så nytes det...(...men det betyr 1-2 ganger ekstra på trening i løpet av uken!)

Ravenswood Napa Valley Zinfandel 2004/2006 passer til kveldens hjemmelagede hamburgere - hvor ingen ting kommer fra ferdigpakkede Gilde plastskåler...e.l.! Ravenswood`n koster NOK 179,90 på Vinmonopolet. Den har en mørk rød farge - ja nesten blåaktig. Smak av sjokolade og mørke bær - er det høst så er det høst.

God søndag og god uke!

Re: Scanvin # 32 på scanair.no - amerikansk!

Mmmmm, da må jeg sette meg i bilen med en gang å rase bort på den lokale Publix'n her.
De har ca 75 meter hylleplass med vin, hovedsaklig amerikansk, så kanskje jeg vi har noe godt i glasset her i kveld også. Men høstopplevelsen blir borte med 90F på terrassen....

Høst ute ?
Er du fargeblind EB ? :lol:
Han har antagelig termometer utendørs...minner mer om høst enn sommer

Prosjektet "hvite uker" er avlyst en gang for alle - etter at bedriftslegen min fortalte at han har to dager i uken uten vin - resten av ettermiddagene/kveldene så nytes det...(...men det betyr 1-2 ganger ekstra på trening i løpet av uken!)
Må være ukens beste tips!!! :thumbup

Godt valg jeg elsker Zin ! Har selv glemt å sjekke OSL, finnes det Zin der ??:8:

En stk Zinfandel innkjøpt. Håper at den smaker for meg også ;)

Back