Canon EOS 600D + 18-55/3,5-5,6 IS + 55-250/4,0-5,6 IS til 5777kr er et mye bedre kjøp en D3100 med 55-300mm. 600D vs D3100
Ser dette bra ut? (Mtp. Pris og objektiv osv.)
http://www.amazon.com/Sony-SLT-A77V...VX5X4/ref=pd_luc_sbs_04_04_t_lh?ie=UTF8&psc=1
Husk at det kommer 25% m.v.a i tillegg. Pluss at med kjøp ifra utlandet at du ikke får 5 års reklamasjon
Når du nå vurderer sony, så vil jeg bare nevne en ting. Sony er nok et veldig bra merke med bra produkter, men jeg ville nok, hadde jeg vært deg, gått for Nikon eller canon. både når det kommer til service/støtte-apparatet rundt merkene, og det faktum at hvis du har spesifikke spørsmål om ting du måtte lure på ang. innstillinger osv, så er det så mange fler både her inne og andre fora som kan hjelpe deg og svare deg på det du måtte lure på. Sony er nok ikke så utbredt blant den gemene hop enda.. Bare en liten tanke derUansett hva du velger så blir det bilder av det ;-)
Må si meg enig med petru26, jeg stusser litt over at du (fortsatt) er så keen på Sony når mange her råder deg til å heller se mer på Canon eller Nikon. Visst er A77 et kamera med masse bra features til en relativt rimelig pris, men det låser deg også til et system som er blant de mindre utbredte innenfor kameraverdenen. Velger du Canon, så har du for eksempel mulighet til å oppgradere til et av verdens aller beste objektiver, helt objektivt sett (sic!): EF 70-200mm F2.8L IS II USM. Eller til spotter-favoritten EF 100-400mm F4.5-5.6L IS USM (den kommer forhåpentlig i ny og forbedret utgave snart, men det er en annen skål).
Selv om denne tråden handler om kameraer som er et hakk eller to høyere opp på kvalitets- og prisstigen enn hva du ser etter, så vil jeg anbefale at du leser den. Kamerahus og MP er ikke alt, personlig mener jeg de store kvalitetsforskjellene nå om dagen er blant objektivene. Legg heller penger, og muligheter til fremtidige oppgraderinger, her!
Bare noen gode råd fra en Canon-mann som påberoper seg å være ganske objektiv...![]()
Ok, takk for hjelp, men jeg liker Sony-kameraene veldig godt i forhold til Canon og Nikon, og har sett på andre steder at Sony er minst like bra også, men takk for hjelpen, så får vi se hva det blir![]()
Hvilket er best av disse objektivene, til Sony A65? (Takk for alle svarene, ser at omtrent alle her anbefaler Canon eller Nikon, men jeg TROR jeg kommer til å gå for Sony, ettersom jeg har sett på andre steder at det er bedre)
http://store.sony.com/webapp/wcs/st...&productId=8198552921666477155#specifications
http://store.sony.com/webapp/wcs/st...51&storeId=10151&langId=-1&productId=11035733
Hvis du går for en 60D og enten objektivet du linker til eller Tamron SP DI VC 70-300mm f/4-5.6 for Canon til 2700kr har du en god kombinasjon. Jeg prøve Tamron en periode og var veldig fornøyd til prisen. Kan poste noen bilder om du er interessert i å se.
Ingenting slår Canon EF 70-200mm f/4.0L USM til 4285kr når det gjelder bildekvalitet og byggekvalitet, men da mister du 100mm i lengden og bildestabilisering IS som kan være kjekt å ha.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.