Nytt Icelandair livery?

Re: Icelandair - Hvordan skal de reddes?

Dette ga vel en indikasjon allerede i går ...

6c08d5f5abeca46fe4dadcb978fb70f8.jpg

Ja, men winglet'en på bildet er annerledes enn de er nå. Dette var åpenbart et skjult hint.

f7a3cf7924c7ea79900191958a90d711.jpg

Ja, som nevnt er det kun på flyene den logoen ikke er kommet på enda. Vingleten med den hvite logoen, som sees i annonsen for Raleigh-Durham, er brukt i diverse online-annonser for en rekke destinasjoner og kampanjer ihvertfall i hele høst.

Det nye livery er afskyeligt. det nuværende er ifølge min opfattelse et af de pæneste livery der er i uftfartsbranchen....

Fysj og fy. Det er noe av det verste jeg har sett. Tragisk for merkevaren :/

Det er ikke mange flyselskaper som gjør noe nytt som samtidig kan avspeile historien til selskapet, derfor må navnet på selskapet skrives med større og større bokstaver. Trist utvikling

Islendingene hadde forskjellige farger på halen til Friendshiper også(finner dessverre ikke bilder)

Tar en tommel ned for det der, fint var det ikke. En ser ikke hele navnt på en måte fra siden heller om en ser rett på som bildet lengre opp. Gjør ikke saken bedre.

Men mye av disse endringene enten det er flyselskap eller andre bedrifter, skjer ofte like mye pga det skal fungere bedre på digitale flater osv..

Nye logoen til Oslo kommune er ingen Oscar-vinner det heller, men godt ett eksempel på en ny som passer bedre det digitale, enn logoen før man byttet.

Spent på å se denne «live». Icelandair gikk jo fra en veldig kjedelig blå hvit design til en av de peneste med blått, gult og gull. Nå gjør de jo som mange andre, storeboksyaver og blå hale som streker seg ned under kroppen…men så gjør de jo en egen vri med fargene og det liker jeg. Blir det ny design på oss når vi flyr til Seattle neste år?

TF-LLL som en periode har fløyet for TACV og vært lakkert i dette selskapets farger, er nå omlakkert med sort på buken, stjerten og motordekslene. Ikke funnet noe info om hvem maskinen eventuelt skal videre til, i farten kan jeg kun komme på Titan som har tilsvarende "grunnfarger". Den er imidlertid påført islandsk navn, noe som vel antyder at den skal fortsette å fly for Icelandair?

https://planepictures.net/v3/show_en.php?id=1664366

TF-LLL som en periode har fløyet for TACV og vært lakkert i dette selskapets farger, er nå omlakkert med sort på buken, stjerten og motordekslene. Ikke funnet noe info om hvem maskinen eventuelt skal videre til, i farten kan jeg kun komme på Titan som har tilsvarende "grunnfarger". Den er imidlertid påført islandsk navn, noe som vel antyder at den skal fortsette å fly for Icelandair?

https://planepictures.net/v3/show_en.php?id=1664366

Den skal vel til det nye selskapet i Alaska som skal fly mellom Asia og USA? Northern Pacific

Den ser ju ut som om den skulle kunna hamna hos Titan, men å andra sidan fasar de ju ut 757, så det är ju inte rimligt?

Back