Nytt Icelandair livery?

Blir bedre med tiden…glad i halen…og nå kommer kroppen etter - ikke ulikt annet man kan bli glad i eller elske;-)

En med gul stripe er også ute av malerhangaren. Husker ikke i farten hvor jeg så bildet ... men det var mørkt. ;)

Det er TF-ICY som er malt .. TF-ICU er sendt til Norwich. ICY er planlagt til til Tenerife i morgen og Manchester på søndag.

Last edited:
Største "problemet" med denne nye dekoren er i mine øyne at den ser billig ut, noe som passer bra for et typisk lavkost-/lavprisselskap - hvilket Icelandair ikke er.

En med gul stripe er også ute av malerhangaren. Husker ikke i farten hvor jeg så bildet ... men det var mørkt. ;)

Det er TF-ICY som er malt .. TF-ICU er sendt til Norwich. ICY er planlagt til til Tenerife i morgen og Manchester på søndag.

ICY går nå FI315 KEF-OSL-ARN i dag.

Nå synes jeg fortsatt at designet de hadde på 757 er flott, designet de fikk på Max`ene (grå buk og mattere hale) var for meg en større nedtur enn den siste endringen.

Så tilfeldigvis TF-ICY i luften i dag, billboard-titlene og den gule stripa er ihvertfall godt synlig om ikke annet.

Svære bokstaver over hele flysiden. Billboard = reklameplakat.

Så det er navnet ICELANDAIR på siden. Ja det er billboard-tittel (ikke pent).
Jeg begynte å lure på om de hadde skrevet noe under flyet også.

Billboard hadde jo også UTA, Pan Am, Sabena og Braniff 3.0…håper det ikke var på grunn av størrelsen på navnene som gjorde at de alle er borte nå…

Ellers synes jeg videoen fra OSL med Icelandairsin Max med gul stripe også så bedre ut i virkeligheten enn på tidligere bilder.

TF-ICE stod ved gate igår da jeg var ved at boarde ved PLAY, faktisk overraskende godt resultat når man ser den i den virkelige verden med den blå halestreg, men jeg foretrækker nu stadigvæk det "normale" Icelandair livery.

Ikke spesielt pent, men syntes vel strengt tatt ikke de gamle fargene var allverden heller... :cool:

Back