Lurer fortsatt på hvor de skal fly i vinterhalvåret..
London City kan ikke være store flyplassen?. Noen som har vært der?. Dyrt å fly med selskapet synes jeg. Det er jo billigere å fly med andre selskaper
London City kan ikke være store flyplassen?. Noen som har vært der?. Dyrt å fly med selskapet synes jeg. Det er jo billigere å fly med andre selskaper
Forøvrig aner jeg ikke hva du sammenligner priser med, men finner ingen sammenlignbare rundturer med hverken DY eller SK som matcher FlyNonstop for en langhelg i London med Kristiansand som utgangspunkt.
KLM sine priser starter på 1450 kr t/r London via AMS.
Tror de jobber bra inn mot både næringsliv generelt og bedriftsmarkedet med pakkeløsninger. tror det støttes bra lokalt.
Er det noe sted man kan se på status på bygging av flyet, og om det er i rute?
![]()
Det er jo bare bra med LCY!!! Direkte inn til London, slipper tog/buss(?). Ønske de all lykke, selv om det blir uaktuelt for meg å fly med de. Er litt interessert i ekspansjonsplanene. OSL er vel ingen alternativ, kanskje videre til Stavanger??
Flyet blir operert av Denim Air i Nederland. Dvs at dersom det skulle oppstå snag osv har de flere fly de kan sette inn som reserve. Det ville jo ikke ha nyttet med 3 utenlandsruter hver dag og så får man plutselig teknisk feil i 4 dager. Så der har de påstått at man ikke har noe å bekymre seg over.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.