Utrolig mange flotte tanker og løsninger, men er Kristiansand rett flyplass for dette og har investorene nok penger? Det er imidlertid positivt at de har gjort "alt" forarbeid før de lanseres.
Får fortsatt ikke med meg pressekonferansen til tross for restarter og oppdateringer av siden. Men har fått med meg at de skal fly til LCY 5 ganger om uken vår og høst, og 3 ganger i uken på sommeren. Oppstart i løpet av våren 2013.
Siden de ikke har noen flygersjef med seg, vil jeg anta at et annet selskap skal opererere selve flyet?
Fra nettsiden: FlyNonstop har sin første avgang 25. april 2013. Bestill ferien din i dag på www.flynonstop.no.Ja, sånn sett virker de flinkere enn et visst annet stort bolag....
Men er det noe klarhet i oppstartsdato? Hvor kommer flyet fra? Eget AOC eller innleid?
Fra hjemmesiden: Flynonstop har et samarbeid med Denim Air, å drive all trafikk under deres driftstilstånd, et så kalt AOC.Ja, sånn sett virker de flinkere enn et visst annet stort bolag....
Men er det noe klarhet i oppstartsdato? Hvor kommer flyet fra? Eget AOC eller innleid?
Siden er oppe, og jeg fikk et veldig Thailand inntrykk av liveryet i hvert fall.
http://www.flynonstop.no/om-flynonstop/vart-fly
Embraer 190 er universelt likt av både passasjerer og fly mannskap. For de 100 passasjerene tilbyr lyse og romslige cabin en fantastisk 31-32 inch seteradene som et minimum, mens den doble side ved side sitteplasser garanterer gode nivåer av komfort. I førerkabinen er avionikk state of the art, suppleres av en full EFIS presentasjon og en svært integrert, systemer sentrert cockpit layout.
Fly-by-wire, styreorganer gjør flyet en glede å operere og dette er ytterligere forbedret ved bestemmelse av FADEC og automatisk gass for enkel kontroll av General Electric CF34 10E7 motorer. Alle disse faktorene kombineres for å produsere en ekstremt pålitelig og drivstoffeffektive fly.
http://www.denimair.nl/Flynonstop har et samarbeid med Denim Air, å drive all trafikk under deres driftstilstånd, et så kalt AOC.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.