Nytt flyselskap til Kjevik - FlyNonstop

Re: KRS: Nytt flyselskap til Kjevik

Men for å tippe litt mer før pressekenferansen. Så er det vel mulugheter for en rute til ABZ, LCY og kanskje FRA vist de får til et sammarbeid med Lufthansa. NCE har jeg tro på som en sommerrute. BCN er jeg litt mer skeptisk til. Ikke fordi ruten ikke ville gått bra med gode rutetider, men mer fordi andre destinasjoner sikkert blir prioritert.....

Så får vi se hvor grovt jeg bommer når pressekonferansen er over ;)

Hva med en rute til Polen? Går ut ifra at det er mange Polske argbeidere i Agder-fylkene også?

Hva med en rute til Polen? Går ut ifra at det er mange Polske argbeidere i Agder-fylkene også?

Vil tippe at dette nye selskapet skal inn på oljetunge ruter. Det er en del offshore næring på sørlandet som har skreket etter nye ruter i flere år nå.

Polske arbeidere er det en del av, men de er kanskje ikke det mest lukrative segmentet. De flyr vel for det meste Wizz fra Sandefjord....

Skal bli spennende å se hva dette er, særlig ettersom booking vil være tilgjengelig allerede fra kl. 13.00. Erfaringsmessig er det dessverre svært vanskelig å få helt nye flyselskaper til å gå rundt om de skal fly på de rutene som nevnes i artikkelen.

Hennig-Olsen Air

Gratis iskrem til alle!

Følger med på pressekonferansen nå!

Flynonstop til åtte storbyer i Europa :) London, Paris, Palma, Barcelona, Nice, Parma, Berlin og Dubrovnik med Embraer 190.

Last edited:

FlyNonStop heter det nye flyselskapet!

En av eierne av Hennig Olsen Is står bak!

Ipad i hvert sete er inkludert. Maten er komponert av Trond Moi.
Dristig men spennende satsing

Last edited:

Bølgen & Moi står bak maten.
Blir ikke utlevert aviser, men folk kan lese aviser på iPad.

Grei måte å kvitte seg med familieforumen på??

Tydelig at det er overbelastning for hele pressekonferansen stoppet opp på fvn.no dessverre.

Grei måte å kvitte seg med familieforumen på??

Ja.

Tanken er god og jeg har sansen for opplegget. Allikevel så tror jeg nonstopposen er tom innen et år og det havnet i skuffen sammen med alle de andre: "Hadde det ikke vært gøy å starte et flyselskap" prosjektene

Braathens Aviation er listet som sammarbeidspartner.....

Utrolig mange flotte tanker og løsninger, men er Kristiansand rett flyplass for dette og har investorene nok penger? Det er imidlertid positivt at de har gjort "alt" forarbeid før de lanseres.

Back