48 847 og 67% belegg i april.
Fpr mai ble fasiten 58 680 og 73%
48 847 og 67% belegg i april.
Klar for den avgjørende sommersesongen: – Kampen skal spilles først, men det ser veldig bra ut
Kampen skal spilles først, men det ser veldig bra ut
Norse Atlantic ASA is pleased to announce the appointment of a new Chief
Financial Officer, Anders Hall Jomaas, based at Norse's Head Office in Arendal,
Norway, effective from 1[st] July. Current CFO, Ben Boiling, will move to
Norse's UK office as Finance Director and Managing Director of Norse UK.
Hvordan går det egentlig med Norse? Inntjening og kontantstrøm vs gjeld og utgifter? Er det noen reell sjanse for at de overlever?
Ser G-CKWD er satt opp til å fly OSL-LGW i dag. LGW-LAX starter vel i morgen. Etter mine beregninger er det vel bare reserveflyet som står igjen på OSL nå?
Det tror jeg Knut , gunstige leiebetingelser og inntekter på fremleie av maskinene til AE er av avgjørende betydning nå og noen år fremover.
Så en rødmalt 787 på ARN. Skal den og hit
Med den lave loaden som de har hatt hittil i år, all ny kapasitet som de setter inn i juni og juli, kombinert med pris og etterspørsels-reduksjoner man har sett i luftfartsmarkedet de siste måneder så blir ikke jeg overrasket om de må ut å hente mere penger før vinteren.
Med den lave loaden som de har hatt hittil i år, all ny kapasitet som de setter inn i juni og juli, kombinert med pris og etterspørsels-reduksjoner man har sett i luftfartsmarkedet de siste måneder så blir ikke jeg overrasket om de må ut å hente mere penger før vinteren. Hvis man ikke klarer å fylle 10 Dreamlinere med load på 80-90 tallet gjennom høsten og vinteren så kommer de til å blø penger. Tror ikke fremleie av de 5 flyene er nok til å redde cashflowen.
Ja det er vel bare G-CKWT som ikke er satt i trafikk nå.
For mai ble fasiten 58 680 og 73%
Exciting times here at Norse!! We're delighted that we have reached the milestone of 1 million booked passengers.
Da kom junitallenne: 97.000 passasjerer og 83% belegg
Ser de sier de har nå passert $100/1000kr i ancilliary revenue per passasjer i juni. Det alene er jo 100 MNOK i inntekter
https://newsweb.oslobors.no/message/594842
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.