Franskmennene gjør det visstnok litt vanskeligere (ikke umulig) å komme i gang med CDG-JFK. Norse har en slot på JFK som må flys for å beholde den. Da kan det spekuleres hvor de skal fly JFK-???
Kilde til påstand?
Hvorfor krav til kilde i et diskusjonsforum? Dessuten sies det vel «visstnok», så da er vel ingen påstand. Da hadde vel stått «franskmennene skaper problemer»!
Jeg tror du tuller med oss, jeg.Fordi et eller annet sted har man jo fått informasjonen fra og da er det jo god skikk og bruk å linke til den.
Ellers skal visstnok Norse starte RYG-JFK for å beholde slots og de fikk visstnok gode rabatter på RYG fremfor OSL eller TRF.
Fordi et eller annet sted har man jo fått informasjonen fra og da er det jo god skikk og bruk å linke til den.
Ellers skal visstnok Norse starte RYG-JFK for å beholde slots og de fikk visstnok gode rabatter på RYG fremfor OSL eller TRF.
Tull og tøys. De skal fly fra Gullknapp. Hvorfor tror du de la hq til Arendal? Helt logisk.
Nei, dette tror jeg ikke noe på.
Og hvis de hadde startet med RYG til USA, da hadde jeg bare brukt de til USA.
Da er katta ute av sekken. Neste destinasjon er BER. Med flyginger til JFK og LAX.
Jeg har sikre kilder.
Så de var ute å testkjørte litt igår?
Er de blitt minimum 2500 OSL-JFK siden ikke får billigere priser senere.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
????Er de blitt minimum 2500 OSL-JFK siden ikke får billigere priser senere.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk