N0 Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways

Fikk'n! Såvidt.
7c333236ac71f1f3cda2b98e8b0baab0.jpg

87f8ee77d9a5bddefa71346b17686d83.jpg

´Can refund to credit´, betyr det def. full refusjon, eller på noen måte kun brukes til nye bestillinger hos Norse ?
Credits menes nok ikke penger. Men kreativ måte å få kundene til tro det er full refusjon.

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk

... der tok de en 180, ...ordlyden ombord var "... til Island", så da var det kanskje bare islandic airspace.

Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg fikk bare lyst til å prøve dette. Booket åpningsturen til FLL 18.06 med retur 26.06 for kona og meg. Jeg flyr jo ofte billigst mulig men her har jeg for første gang booket noe annet en kveg klassen. Det blir første gang med 787. Mitt andre USA besøk, det forrige var for 41 år siden Da fikk vi også prøve førsteklasse på en 727 fra MSP til SFO Nå blir det Premium på nattflighten hjem (jeg hater egentlig nattflight hjem) som er første gang jeg har betalt for noe "Ekstra" Jeg har dog en Flight i 2 etg i en 747-338 fra CHC til SYD for 35 år siden men da var det bare turistklasse bevertning. Nå blir det å begynne å se hva Miami og sør Florida har å tilby. En tur til Key west kanskje. Ett aqarium må de vel ha. Blir nok leiebil i noen dager i alle fall. ca 12500nok kom flybiletten på.

Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg fikk bare lyst til å prøve dette. Booket åpningsturen til FLL 18.06 med retur 26.06 for kona og meg.

Røk på en førsteflightsreservasjon her og, JFK 14/6. :)

Last edited:
Ser de nevner planlagt oppstart fra LGW og CDG i juli. Så kommer vel snart billetter i salg derfra også

Antar de ennå venter på slots for vintersesongen, siden man ikke kan booke billetter etter slutten av oktober

Ingen bråhast. Viktigere å få kjørt inn systemene før man går for langt inn i fremtiden.

Back