Hvem av dem mener du har kontroll?Egentlig litt fascinerende å se forskjellen på Norse og Flyr i oppstarten. Virker som den ene har litt bedre kontroll på butikken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
På Trustpilot har hele 42% av kundene gitt Flyr laveste karakter. Mange av de er nye omtaler, senest 9 timer siden. Norse kan i hvert fall påberope seg forståelige utfordringer den første uka butikken er åpen.Flyr. Nettside, bestilling og kundeservice virker å være bedre enn det Norse har vist så langt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
På Trustpilot har hele 42% av kundene gitt Flyr laveste karakter. Mange av de er nye omtaler, senest 9 timer siden. Norse kan i hvert fall påberope seg forståelige utfordringer den første uka butikken er åpen.
Sent fra min Pixel 6 Pro via Tapatalk
Da har Norse fått reparert butikken sin og alt er i skjønneste orden.
Jeg fikk refundert penger for bookingen som ikke funket, og idag, på 2 minutter fikk jeg laget en ny bestilling uten noe krøll.
Litt av en forskjell, før brukte jeg en time og kom aldri i mål, idag var det en dans på roser, som seg hør og bør..:up:
Navigerte litt på siden deres; Har Norse noen form for kundeservice på telefon, eller satser de på å gjøre alt på mail??
Det er fremdeles over en mnd til første avgang. Dermed er det vel ikke så mye som haster såpass at man ikke kan ta det på mail. Vi får håpe de får det opp å gå før 14 juliNavigerte litt på siden deres; Har Norse noen form for kundeservice på telefon, eller satser de på å gjøre alt på mail??
Uansett responstid langt, langt foran SAS. [emoji6]
Uansett responstid langt, langt foran SAS. [emoji6]
Forstår jeg det riktig at pilotene har base OSL, mens kabinen har base i USA?
Norse rekrutterer kabinansatte til base OSL i disse dager. Både cabin chiefs og cabin crew. Første kurs starter visst i juni.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.