N0 Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways

Egentlig litt fascinerende å se forskjellen på Norse og Flyr i oppstarten. Virker som den ene har litt bedre kontroll på butikken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Egentlig litt fascinerende å se forskjellen på Norse og Flyr i oppstarten. Virker som den ene har litt bedre kontroll på butikken.

Hvem av dem mener du har kontroll?

Sent fra min Pixel 6 Pro via Tapatalk

Flyr. Nettside, bestilling og kundeservice virker å være bedre enn det Norse har vist så langt.

Flyr. Nettside, bestilling og kundeservice virker å være bedre enn det Norse har vist så langt.

På Trustpilot har hele 42% av kundene gitt Flyr laveste karakter. Mange av de er nye omtaler, senest 9 timer siden. Norse kan i hvert fall påberope seg forståelige utfordringer den første uka butikken er åpen.

Du mener den tjenesten hvor 70% er misfornøyde med Norwegian og SAS?/

Flyr hadde en bedre start på booking og kundeservice. Så får vi se hvordan det blir når Norse kommer i lufta.

De har jo egentlig ikke startet med markedsføringen, så vi får håpe de får mer kontroll på kundeservisen etter hvert.
Jeg holder litt øye med sete reservasjonene på vår flight T/R Fort Lauderdale. På åpningsturen til FLL 18.06 er det nå booket 11 i premium og 26 i Eco. Totalt 37 På returen 26.06 er det booket 5 i Premium og 2 i Eco. Totalt 7 og ingen har booket siden søndag.
Vi får virkelig håpe dette bedrer seg. Det er ikke lenge de kan fly med disse tallene.

Det er altfor tidlig å lese noe av tallene nå. De har jo såvidt startet å selge. I tillegg ser du ikke de som ikke har kjøpt sete.

På Trustpilot har hele 42% av kundene gitt Flyr laveste karakter. Mange av de er nye omtaler, senest 9 timer siden. Norse kan i hvert fall påberope seg forståelige utfordringer den første uka butikken er åpen.

46 er mer enn 42.

be0f784fe2eec682dd1cd18f9b92bd6e.jpg

Nå sier Norse at mye av booking problemene var pga folk brukte Mac og Safari.
(som jeg brukte 3 ganger og alle 3 bestillinger ble ikke fullført eller falt sammen)
De tror det er fikset nå og ba meg prøve igjen, vil dog ha igjen pengene først før jeg trekker kortet igjen..:cry:

Da har Norse fått reparert butikken sin og alt er i skjønneste orden.
Jeg fikk refundert penger for bookingen som ikke funket, og idag, på 2 minutter fikk jeg laget en ny bestilling uten noe krøll.
Litt av en forskjell, før brukte jeg en time og kom aldri i mål, idag var det en dans på roser, som seg hør og bør..:up:

Vet ej om det tagits upp tidigare men enligt planespotters så är G-CKOF sedan April överförd till Norse Atlantic Airways UK. Ingen IATA/ICAO finns tillgänglig för bolaget dock LGW som Headquarter.

Da har Norse fått reparert butikken sin og alt er i skjønneste orden.
Jeg fikk refundert penger for bookingen som ikke funket, og idag, på 2 minutter fikk jeg laget en ny bestilling uten noe krøll.
Litt av en forskjell, før brukte jeg en time og kom aldri i mål, idag var det en dans på roser, som seg hør og bør..:up:

Navigerte litt på siden deres; Har Norse noen form for kundeservice på telefon, eller satser de på å gjøre alt på mail??

Navigerte litt på siden deres; Har Norse noen form for kundeservice på telefon, eller satser de på å gjøre alt på mail??

Har ikke sett noe telefon nummer, jeg brukte email samt FB Messanger for å få løst booking problemene.

Det er fremdeles over en mnd til første avgang. Dermed er det vel ikke så mye som haster såpass at man ikke kan ta det på mail. Vi får håpe de får det opp å gå før 14 juli

Uansett responstid langt, langt foran SAS. [emoji6]

Norse rekrutterer kabinansatte til base OSL i disse dager. Både cabin chiefs og cabin crew. Første kurs starter visst i juni.

De har allerede hatt minst ett kurs i USA for base FLL.

Hvor var kabinen på sertifiseringsflighten fra?

Back