Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Neste maskin kommer i morgen, mulig 2 til allerede ila uka
Den er allrede underveis ... EI-HCO.
1 uke gammel artikkel om billettsalg i mars, så tror nok det.
"Det finnes mange flyselskap, og vi har gode samtaler med potensielle feedere. Vi har ønsker om å inngå slike avtaler og kan kanskje inkludere dem allerede når billettsalget starter senere i mars"
Ikke bak betalingsmur
https://www.dn.no/luftfart/norse-at...-sjefen-lefler-med-partneravtaler/2-1-1176791
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Hvem har solgt slots?
Greit å begynne med oppstart i skoleferien. Men mange er allerede ferdig med å bestille/planlegge.
Oppstart er utsatt, så nå skal billettsalget starte i april, og første flight i juni
Men samtidig har de sikret seg LGW slots
https://pbs.twimg.com/media/FN5Zc4xXoAU2XUq?format=jpg&name=4096x4096
Norse Atlantic can’t beat the other hard truths about long-haul aviation, unfortunately:
- the majority of the profit comes from passengers in premium seats, so not having flat bed Business Class puts you at a big disadvantage
- higher paying corporate travellers will always gravitate to airlines with more daily flights, more ability to get you home if something goes wrong, services to primary airports and a compelling frequent flyer scheme
- low cost never really means low cost, once you factor in the opportunity cost of inconvenient travel times and secondary airports, as well as baggage, seating – and potentially food and IFE – fees
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.