Hangar.no skriver kansje når, men det kan nok ikke deles her.
Hva mener du?
Hangar.no skriver kansje når, men det kan nok ikke deles her.
Betalartikler har vel gråsone på dele datoer.Hva mener du?
Betalartikler har vel gråsone på dele datoer.
De har ikke hatt noe på leveringer i det siste.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Ser på Flightradar24 at en ex Norwegian maskin - B789 (OE-LNM) har ankomst torsdag kl 1300 til OSL fra Shannon. Om dette er reelt har jeg null peiling på..
Den er på vei nå, som OE-LNM. Den vil bli LN-FNA etter ankomst. Fremme rundt 1545. Det er 'Heart of the Valley'.
Så det stod en Norse balje ved siden av oss når vi landet med BA766 i sted. Nokså fint livery egentlig
Ja, men det er heldigvis ikke ferdigbehandlet i styretJa, helt klart i øvre skikt. Fin reg. også (LN-FNAt) men smusstillegget blir vel skyhøyt før den lille tar sjansen .. Minst 4 kroner.
En som blir navngitt grand canyon.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Burde vel fått opp bilettbestilling før play airlines blir booka(icelandair er fra Bergen ikke så mye dyrere).
men de får vel en stewart konkurrent.
Og Norse kan heller ikke selge billetter til USA før FAA godkjenner flyene deres.
Det holder ikke med typegodkjenning?
Eller at de samme flyene var godkjent når Kjos brukte dem på USA ruter?
Ny operatør/nytt AOC. Har ingenting med individene eller typen å gjøre som sådan, men de må ha nytt sett manualer, personalorganisasjon etc ..
Bjørn Tore Larsen har vært på besøk hos den amerikanske ambassaden i Oslo denne uken
https://www.facebook.com/photo?fbid=305444024963261&set=a.292466802927650
de tar sikte på og lansere innen utgangen av mars. første flygning andre kvartal er vel til juni. så håper verken flyforum, sola eller danish kolliderer med det.
https://flysmart24.no/2022/02/04/norse-atlantic-apner-billettsalget-neste-maned/
Norse Atlantic Airways og OSM Aviation Academy vil samarbeide om et program for flyskolens kadetter om en fremtidig karriere i det nye norske flyselskapet for langdistanseflygninger.