Neste maskin kommer i morgen, mulig 2 til allerede ila uka
Den er allrede underveis ... EI-HCO.
1 uke gammel artikkel om billettsalg i mars, så tror nok det.
"Det finnes mange flyselskap, og vi har gode samtaler med potensielle feedere. Vi har ønsker om å inngå slike avtaler og kan kanskje inkludere dem allerede når billettsalget starter senere i mars"
Ikke bak betalingsmur
https://www.dn.no/luftfart/norse-at...-sjefen-lefler-med-partneravtaler/2-1-1176791
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Hvem har solgt slots?
Greit å begynne med oppstart i skoleferien. Men mange er allerede ferdig med å bestille/planlegge.
Oppstart er utsatt, så nå skal billettsalget starte i april, og første flight i juni
Men samtidig har de sikret seg LGW slots
https://pbs.twimg.com/media/FN5Zc4xXoAU2XUq?format=jpg&name=4096x4096
Norse Atlantic can’t beat the other hard truths about long-haul aviation, unfortunately:
- the majority of the profit comes from passengers in premium seats, so not having flat bed Business Class puts you at a big disadvantage
- higher paying corporate travellers will always gravitate to airlines with more daily flights, more ability to get you home if something goes wrong, services to primary airports and a compelling frequent flyer scheme
- low cost never really means low cost, once you factor in the opportunity cost of inconvenient travel times and secondary airports, as well as baggage, seating – and potentially food and IFE – fees
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.