Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Litt forskjellig TODA/TORA på 07 og 25, men det lengste er såvidt jeg kan se 2610 meter TODA på 25. Non-stop til Hong Kong med en 340 derfra krever nok JATO-flasker opptil flere steder...![]()
Joda, det er 300 meter lengre TODA og 250 meter mer asfalt, men fra St Martin skal AF ikke lenger enn til Martinique.
De flyr rett til Paris nå ...
KLM går også direkte til Europa, AMS.Det gjorde de allerede da jeg var der i 2012. KLM går derimot videre til Curaçao(?).
Nå er det vel en liten myte at en A340 er den som trenger mest rullebane, selv om den ikke er den beste klatreren.
Uansett er det vel mer å rutte med enn på f.eks St. Martin, hvor blant annet AF bruker/brukte A340
Snerten vri bak cockpitvinduene! Lenge siden jeg har sett noe tilsvarende.
Allerede kommet lenger enn jeg hadde trodd - men kommer de i luften med pax?
Both Flightradar24 and Amsterdam Airport Schiphol mention on their websites that the Surinam Airways flight PY993 from Amsterdam to Paramaribo will be operated by Air Belgium’s Airbus A340-313 registered OO-ABA on 29 March 2018
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.