Nytt "Fly&Vin" anyone?

Re: Nytt

Bra!!! Meg kortere frist vil vi også slippe for mye frme og tilbake - men vi kan allerede nå snart finne en dato...

Jeg klarer dessverre ikke å komme i kveld, men jeg er tilbake på track fra og med neste gang. :)

K

Så var gårsdagens "Fly&Vin" historie.Vi ble kun 6 stk (someone,LN-KGL,LN-KEH,LN-SEK,DY Flyer og FBU 4EVER).DY Flyer møtte for første gang.Hyggelig bekjentskap,han Gunnar.

Vi fikk hjørnebord ute på annen etasje med fin utsikt til det meste. Maten besto av fiskesuppe,grønne asparges med parmesan m.m.,toast Skagen til forretter.Hovedrettene besto av grillet ytrefilet,grillet entrecôte,Cajun laks og grillet kyllingbryst med parmesan,pesto etc. Meget god mat.

Viner: Vi startet med 2006 Beneventano Bianco,Vigna Ottieri,en hvit italiener fra Campania. Til laksen var det en 2006 Sauvignon Blanc fra Villa Chiòpris,også denne en hvit italiener,men nå fra grensetraktene mot Slovenia. Til kjøttrettene drakk vi 2005 Dolcetto d'Alba "Coste&Fossati" fra min favorittprodusent G.D.Vajra som holder til i La Morra i "Barolo-land" i Piemonte.Vinen finnes i bestillingsutvalget på Polet,koster litt over 200 kroner pr. flaske,men er verdt hvert øre.Regnes for å være den aller beste Dolcetto d'Alba som lages nå til dags.Unødvendig å si at det var undertegnede som sto for vinvalget :ITA :ITA :ITA

Nå gleder vi oss til reprise 5/9!

For meg hoeres dette ut mer som vin, vin, mat, mat + mat og fly enn "vin & fly". :D Men intet passer meg bedre! Faar se om datoen passer neste gang!:)

Joda, vi snakket fly også!

Skipperen fortalte f.eks om Airways, ATC (eller mangel på sådan) og alternates i den mer ubebodde del av verden. Sibir f.eks.

Originally posted by FBU 4EVER

Så var gårsdagens "Fly&Vin" historie.Vi ble kun 6 stk (someone,LN-KGL,LN-KEH,LN-SEK,DY Flyer og FBU 4EVER).DY Flyer møtte for første gang.Hyggelig bekjentskap,han Gunnar.

Hyggelig og møte dere også. Men det er fortsatt Rune ;)

Originally posted by DYflyer

Originally posted by FBU 4EVER

Hyggelig og møte dere også. Men det er fortsatt Rune ;)

Sorry! Jeg syntes tydelig du sa Gunnar.Men jeg begynner å bli gammel med kanskje litt selektiv hørsel.:huh:

Jeg kan være med 11 eller 12 september! Noen flere som kunne tenke seg fly & vin da?

BF:cool2

Originally posted by LN-KGL
Men du har da ikke flydd 737er da Stein - aha, kanskje var Islander'ne? ;)

Ja! Der sa du det! 3 år i sete 0A har gitt meg en dip i venstre øre.737 ville gitt dip i begge.:cry:

Back