Nytt "Fly&Vin" anyone?

Re: Nytt

Jeg skulle mer enn gjerne stilt opp på Fly & Vin, men 23.8 er jeg stuck i Tromsø og 05.09 er jeg i Valencia. Jeg satser på at anledningen byr seg en gang senere også.

Hadde vært gøy å møte signaturene her inne, men er på Samos ved første treff og på Møre ved andre treff..:( Men fly og øl går vel å kombinere i ensom majestet på Samos, i det minste...

Originally posted by ENGM RAMP

5 September er KONGE, da har jeg fortsatt ferie, så COUNT ME IN hvis det blir den datoen!

:cool:
Det gjør vi , datoen er firm.

Nå er det fryktelig mange datoer som flyr gjennom luften her, men fly&vin på Druen 23/8 er fortsatt gjeldene?

Den 23/8 er fastlagt og går etter planen.Dette er i øyeblikket hovedarrangementet. Den 5/9 ser ut til å være et nytt,sikkert arrangement for de som ikke kan den 23/8.Endel kan begge datoer,og er hjertelig velkomne til å delta også 5/9.

Da ser påmeldingslistene ut som her:

23/8: FBU 4EVER,someone,LN-KGL,LCH,LN-KEH,ph-ndr,LN-SEK,DY FLYER.

05/9: FBU 4EVER,ENGM RAMP,OJB,imm.

Spørsmålstegn ved følgende: LN-KOG,Dag Viking,EB,CK. Dere tre sistnevnte kan vel 5/9?

Bordbestilling for 23/8 begås imorgen.

Hvorfor må det alltid være midt i uken ??? Vi som bor andre steder i landet (utkantstrøkene) ekskluderes glatt fra alle slike treff. Hadde det ikke vært mulig å ta det en lørdag f.eks.? Planlegges det i god tid kan mange andre også få sjansen til å delta......

Originally posted by LN-FHU

Hvorfor må det alltid være midt i uken ??? Vi som bor andre steder i landet (utkantstrøkene) ekskluderes glatt fra alle slike treff. Hadde det ikke vært mulig å ta det en lørdag f.eks.? Planlegges det i god tid kan mange andre også få sjansen til å delta......

Forstår problemet,men flesteparten her på forumet har vel endel familære forpliktelser i helgene. Ikke bare sitter de klistret til PC-forumet alle ukedagene,men å bruke helgen til å treffe de samme folkene.... Det kan bli noen sure kommentarer skulle jeg tro!

Så er bordet bestilt til kl.17:30 torsdag 23/8. For 8 personer.LN-KOG inkludert.

Jeg venter med 5/9 ettersom det ikke er så mange som har meldt seg som sikre.De sikre er: FBU 4EVER,ENGM RAMP,OJB og imm.Spørsmålstegn ved: Dag Viking,EB og CK.

Hvor er alle dere andre?

Originally posted by LN-FHU

Godt forslag!

Kom gjerne med forslag til et treff en helg litt frem i tid...men som FBU4EVER er helgene ofte forbeholdt familien. Selv har jeg jobbhelger 6 helger på rad i september og oktober - da skal det mye til å velge bort en lørdag til... Men er vi tidlig ute kunne vi jo prøve å få booket opp julebordet til en lørdag... Noen utenbys fra må gjerne ta oppgaven...

5/9 tror jeg nok skal gå bra - selv om det egentlig er en hvit dag (les: panikkalder og overvektig!!!)

Originally posted by EB

Kom gjerne med forslag til et treff en helg litt frem i tid...men som FBU4EVER er helgene ofte forbeholdt familien. Selv har jeg jobbhelger 6 helger på rad i september og oktober - da skal det mye til å velge bort en lørdag til... Men er vi tidlig ute kunne vi jo prøve å få booket opp julebordet til en lørdag... Noen utenbys fra må gjerne ta oppgaven...

5/9 tror jeg nok skal gå bra - selv om det egentlig er en hvit dag (les: panikkalder og overvektig!!!)

EB , jeg foreslår julebordet som ifjor , til en onsdag eller torsdag. Som FBU4EVER er inne på så er som regel helgene forbeholdt familie. En reprise på Enoteca tror jeg vil være trivelig.
Det minner meg på at bildene fra sist julebord ikke har blitt lagt ut på forumet.
Det skal jeg gjøre noen med.

For øvrig vil jeg anbefale bindene påmelding til julebord innen en dato uten at tråden her blir på 263 postinger av forumister som kanskje skal eller ikke skal, may be yes - may be no , fint tiltak osv.
No fuss , sign up or leave it.

Originally posted by Someone

Var det ikke slikt ifjor? Bindene påmelding og forhåndsbetaling?

Jo,det var vel det. Og OJB og someone: Det skrives bindende,ikke bindene.;)

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by Someone

Var det ikke slikt ifjor? Bindene påmelding og forhåndsbetaling?

Jo,det var vel det. Og OJB og someone: Det skrives bindende,ikke bindene.;)

Jeg tar den , det går fort i svingene når innlegg skrives fra min side.:-p

Back