Det gjør vi , datoen er firm.Originally posted by ENGM RAMP
5 September er KONGE, da har jeg fortsatt ferie, så COUNT ME IN hvis det blir den datoen!
![]()
Originally posted by LN-FHU
Hvorfor må det alltid være midt i uken ??? Vi som bor andre steder i landet (utkantstrøkene) ekskluderes glatt fra alle slike treff. Hadde det ikke vært mulig å ta det en lørdag f.eks.? Planlegges det i god tid kan mange andre også få sjansen til å delta......
Originally posted by LN-FHU
Hvorfor må det alltid være midt i uken ??? Vi som bor andre steder i landet (utkantstrøkene) ekskluderes glatt fra alle slike treff. Hadde det ikke vært mulig å ta det en lørdag f.eks.? Planlegges det i god tid kan mange andre også få sjansen til å delta......
Originally posted by EB
Kom gjerne med forslag til et treff en helg litt frem i tid...men som FBU4EVER er helgene ofte forbeholdt familien. Selv har jeg jobbhelger 6 helger på rad i september og oktober - da skal det mye til å velge bort en lørdag til... Men er vi tidlig ute kunne vi jo prøve å få booket opp julebordet til en lørdag... Noen utenbys fra må gjerne ta oppgaven...
5/9 tror jeg nok skal gå bra - selv om det egentlig er en hvit dag (les: panikkalder og overvektig!!!)
Originally posted by Someone
Var det ikke slikt ifjor? Bindene påmelding og forhåndsbetaling?
Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by Someone
Var det ikke slikt ifjor? Bindene påmelding og forhåndsbetaling?
Jo,det var vel det. Og OJB og someone: Det skrives bindende,ikke bindene.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.