Nytt "Fly og Vin" snart?

Replying to Topic 'Nytt

Det var dårlig med dekning når jeg skulle ringe...men drakk med dere gjorde jeg.

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by EB

Det var dårlig med dekning når jeg skulle ringe...men drakk med dere gjorde jeg.

Ja,da så.

Hva må du gjøre med mobilen for å ringe Norge fra SEA?Jeg fikk bare automatisk svar på amerikansk om at samtalen ikke kunne formidles.Det holder tydeligvis ikke bare med +47 før nummeret.

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by FBU 4EVER
(...)Hva må du gjøre med mobilen for å ringe Norge fra SEA?Jeg fikk bare automatisk svar på amerikansk om at samtalen ikke kunne formidles.Det holder tydeligvis ikke bare med +47 før nummeret.

Opplevde det samme da jeg skulle ringe Concorde i sted. Puffig.

Replying to Topic 'Nytt

Jeg prøvde også 0047,men det var samme leksa.I hotellresepsjonen sa de at jeg måtte slå 01 eller 011 før resten av nummeret.Niks virkning.:baeh

Replying to Topic 'Nytt

Det kan være Operatør vs. Telefon "prefix" feil.... (sw snag i en av endene)

Replying to Topic 'Nytt

Det vi egentlig snakker om er USA - landet med antikvert banksystem, antikvert strømfordelingsnett, antikvert telefonssystem, antikverte fly... De fant opp masse en gang i tida, men så stoppet det opp. Men de som fant opp ting var jo europeere - første generasjons innvandrere. Slik var det.:smokin

Replying to Topic 'Nytt

Takk til dere andre for en veldig hyggelig kveld i går :) Ikke minst var vi med på et av de mest flyhsitorisk pregede treffene. Ja, men vi hadde høyere gjennomsnittsalder en vi har hatt før, også ;)

Back