Nytt "Fly og Vin" snart?

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by Falcon

Originally posted by Farmer

Jeg er med. Duh!
Gratulerer med ny jobb !!! Velkommen:up:

Takk skal du ha! :)

Hæh! Ny jobb?Fortell!

Jeg vet det er noe freudiansk over det, men jeg er tilbake i flybransjen igjen. Begynte som senior prosjektleder i Widerøe i går. Den som drekker får høre mer. :)

Replying to Topic 'Nytt

Jeg vet det er noe freudiansk over det, men jeg er tilbake i flybransjen igjen. Begynte som senior prosjektleder i Widerøe i går. Den som drekker får høre mer. :)

Da var ikke jeg så helt på vide vanke i min kommentar i denne tråden http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=9876 :skep
Gratla herr Rasmussen :devot:
Regner med at også du skal drekke og ikke kommer med bakkeradaren :cheers:

Replying to Topic 'Nytt

Gratulerer Falcon!

Nå har det skjedd noe med Alfa-avataren min igjen:pissed Someone,please do something!

Replying to Topic 'Nytt

Heisann... Jeg vet det er en stund til enda, men jeg hadde håpet på et Fly & Vin treff mot slutten av Juli da vi tar turen til Norge... :cheers:

Dag

Replying to Topic 'Nytt

du skal se at det blir nok et treff på den tiden av året også

Replying to Topic 'Nytt

Hm, dumt det ikke funket, er i landet 30/3, men langt fra Oslo, dessverre-

Replying to Topic 'Nytt

Jag skulle gärna också delta någon gång men alltid är det något som kommer ivägen.
Åker hem från UK den 27MAR men måste vara i HEL den 28.

Synd!

Är det planer på någon Spotter tur i vår/sommar?

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by Ludde

Jag skulle gärna också delta någon gång men alltid är det något som kommer ivägen.
Åker hem från UK den 27MAR men måste vara i HEL den 28.

Synd!

Är det planer på någon Spotter tur i vår/sommar?
När och var är du i UK? KGL och jag är ochså i UK då.

Replying to Topic 'Nytt

Vi er foreløpig 7 stk. med smått og stort.Falcon: Kommer "Knut uten nick"?

Regner med å bestille bord til uken.

Replying to Topic 'Nytt

Kan jo alltids ta meg en tur jeg også, selv om jeg ikke akkuart fører brå flaskeføring når det gjelder vin...

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by GFL

Kan jo alltids ta meg en tur jeg også, selv om jeg ikke akkuart fører brå flaskeføring når det gjelder vin...

Da er vi åtte! Og du,vi drikker av glass med stett,ikke av flaska.Iallefall ikke ennå. :love

Replying to Topic 'Nytt

FBU...: "Knut-uten-nick" kommer sikkert hvis han kan. Skal høre.
GFL: Hyggelig om du kommer! Det er sikkert ikke noe problem å få andre ting enn vin i glasset.

Replying to Topic 'Nytt

Hadde det ikke vaert for at jeg skal "Europa rundt med Star Alliance" (til Belfast) da hadde det vaert interesant selv om jeg ikke er den store vindrikker, selv om jeg har besokt flere vingaarder blant annet i Frankrike, Sor Afrika og USA, og kan litt om vin (men mer om fly). Men passer det ved en annen andledning saa hadde det vaert sikkert veart fint hvis ett "barn" og halvstudert rover som meg er velkommen:p

Back