Nytt "Fly og Vin" snart?

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Folkens! LN-KGL vaket i e-post-bunken min med følgende forslag: Nytt "Fly og Vin" i mars? Det er over tre måneder siden sist.Nemlig!

Jeg kan ikke mandager,perioden 12-15/3 (PVG) og perioden 22-24/3 (PEK).:cheers:

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by CK

hva med 30-31/3??

Det må bli 30/3 for min del.Jeg skal på en konferanse på Sundvollen tidlig 1/4 og da sier det seg selv at det ikke blir så mye annet enn Farris på meg 31/3!

Replying to Topic 'Nytt

Vil gjerne anbefale ORO Tapasbar,Tordenskioldsgt. 6a, til en evt. samling.Mye god tapas,godt utvalg av viner samt et "chambre separée" for inntil 24 personer.

Men det krever litt mer oppslutning og interesse enn bare CK og meg.:cheers:

Replying to Topic 'Nytt

holder det ikke med oss to, Stein? Jeg regner med at også Hr. Biong er klar. Han er for tiden på Svalbard, og kunne i går rapportere om strålende sol og bikkjekaldt! ORO Tapasbar har jeg testet tidligere - meget bra! Skal vi satse på 30/3?? Hvor blir det av "the usual suspects"??

Replying to Topic 'Nytt

For meg passer torsdag 30. mars bra og tapasbaren på ORO kjenner Stein og jeg fra før - vi måtte smake på litt god vin etter samlingen før jul før tok 251 utover mot Røyken/Hurum :cheers:

Da blir det en god opplining den uken også :up:
26. mars - retur med SK4608 fra fem dager i utlendighet
28. mars - Vamp-konsert i Asker
30. mars - Fly&Vin på ORO tapasbar

Replying to Topic 'Nytt

Da ser det ut til å dra seg til den 30/3 folkens!

Lager noen en sticky på denne postingen?:hi2

Replying to Topic 'Nytt

Jeg regner med at også Hr. Biong er klar.

Biong??? I slekt med han som var i Luftfartsinspeksjonen på FBU for 35 år siden?

Lov å prøve seg... :D

Replying to Topic 'Nytt

Da er denne limt fast ... Den 30 skal jeg også forsøke å sette av tid til ! :cheers:

Replying to Topic 'Nytt

Er nok redd det blir uten min deltakelse dessverre. Kona var mildt sagt lite begeistret da hun oppdaget at jeg skal til Tana noen dager neste uke. Det blir også et par jobbreiser til i mars, så å plusse på med en tur til fly og vin i mars i tillegg tror jeg ikke faller helt i god jord nei.

Men kanskje vi skulle prøve å få til noe i Tromsø igjen etterhvert også ? Jeg er stadig i Tromsø, og det blir nok en del turer dit utover våren. Har registert at det er flere og flere aktive fra Tromsø her nå, så TOS, Isbamse, TOSfright, LN-FHU, LN-MEH, LCH78 og andre interesserte (Vi vet det finnes noen til som er innom å leser på forumet), vi må prøve å få til noe etterhvert. For min del blir det nok mest aktuelt etter påske. Vi kan starte en tråd på dette når vi kommer litt lenger ut på våren.

Replying to Topic 'Nytt

Originally posted by SK384

Er nok redd det blir uten min deltakelse dessverre. Kona var mildt sagt lite begeistret da hun oppdaget at jeg skal til Tana noen dager neste uke. Det blir også et par jobbreiser til i mars, så å plusse på med en tur til fly og vin i mars i tillegg tror jeg ikke faller helt i god jord nei.

Men kanskje vi skulle prøve å få til noe i Tromsø igjen etterhvert også ? Jeg er stadig i Tromsø, og det blir nok en del turer dit utover våren. Har registert at det er flere og flere aktive fra Tromsø her nå, så TOS, Isbamse, TOSfright, LN-FHU, LN-MEH, LCH78 og andre interesserte (Vi vet det finnes noen til som er innom å leser på forumet), vi må prøve å få til noe etterhvert. For min del blir det nok mest aktuelt etter påske. Vi kan starte en tråd på dette når vi kommer litt lenger ut på våren.

nåja.. fra Tromsø er jeg da ikke ;)

Replying to Topic 'Nytt

Synes ellers vi her i nord kan satse på "Fly og øl", framfor de fisefine østlandsøstersene's Fly og vin".................førr hæ****e :D :D

Replying to Topic 'Nytt

Njaa, jeg foretrekker utenlandsk jeg da, på tank.

Men seriøst, nordboere, skal vi prøve å treffes engang etter påske ?

Replying to Topic 'Nytt

Ad moete i Tromsoe: Jeg er utenlands frem til slutten av sommeren.

Replying to Topic 'Nytt

Er i Seattle 30. mars... Så a må det bli en telefon fra DC-8-63 og eg til gjengen på ORO...
Ellers så er jeg nok inngiftet i slekten til Biong som ANX skriver om...tror det er snakk om min mans bestefar...

Back