Originally posted by LN-RUV
C6 er den mest omfattende ja, evt C12. (som også blir D-sjekk)
Alle C-sjekkene har vel også noen forskjeller.
Originally posted by Stone
All honnør til STS for den jobben! :clap Såvidt jeg vet den første av sitt slag i Europa.
Mvh Stone
Originally posted by Stone
Intervallet varierer mellom forskjellige flyselskap, men for SAS Norway er det riktig som det sies, 24 mnd for 737NG.
For Classic er det litt mer komplisert, i utgangspunktet 18 mnd, men med en innebygd extension på 4 mnd, slik at det blir maximalt 22 mnd. Men hvis en "spiser" eksempelvis 2 mnd av utvidelsen og tar sjekken etter 20 mnd en gang, vil dette trekkes fra ved neste korsvei slik at det da blir 16 mnd + 4 mnd.
Comprende?
Og da var vi tilbake etter den omtalte testflight av BRK. Den var absolutt vellykket, uten problemer av noe slag. Rigging av flight controls var midt i blinken, og skroget holdt.![]()
All honnør til STS for den jobben! :clap Såvidt jeg vet den første av sitt slag i Europa.
Bortsett fra den ikke ubetydelige forsinkelsen....
Såvidt jeg forstår går den til SNN i morgen kl 06:00 for lakkering, og blir dermed den første i komplette SAS Norway-farger.
Mvh Stone
Originally posted by P.A. VIKING
ETA er vel nå nærmere 18:00...., men forstsatt i dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.