Nytt design på eurobonussidene

Dash

ScanFlyer Gold
Nytt design på eurobonussidene

Hei! Ser at det har kommet litt endringer i designet på eurobonussidene til SAS. Den siste endringen som er kommet liker jeg veldig godt. Spesielt med poengsummen oppe i høyrehjørnet.

Attachments

• sladdet.jpg
    sladdet.jpg
    78.5 KB · Views: 344
Last edited by a moderator:
Re: Nytt design på eurobunussidene

Hei! Ser at det har kommet litt endringer i designet på eurobonussidene til SAS. Den siste endringen som er kommet liker jeg veldig godt. Spesielt med poengsummen oppe i høyrehjørnet.

Selv om det bare er en liten inkrementell oppdatering liker jeg endringene. Skulle bare ønske at de så tilbake til Wings i gamle dager hvor hele toppbanneren også tilpasset seg profilen din når du logget inn.

PS: Du burde i alle fall sladde EB-nummer.. Vil ikke at det skal ligge i diverse cacher resten av livet ditt :)

Ok, da er det eb nummer sladdet. Satser på at dette er starten på en kraftig forbedring av eb-sidene. Mye info der som er alt for godt gjemt :headbang

Jeg er EBG og har allerede opptjent gull for neste periode, men likevel vises det 0 grunnpoeng på slideren... Noen andre som har samme problem?

Attachments

• level.JPG
    level.JPG
    20.8 KB · Views: 240

Veldig bra at de har fått opp en oversikt over hvordan man ligger an. Måtte sende mail til EB for å være helt sikker på at jeg var rekvalifisert på leg's tidligere i år.

Nå er det helt tydelig og det er bra av SAS.

Back