VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 1 Feb 2006 #1 Skyliner viser dette bildet: av en B747-300F fra et nytt Seattle-basert selskap kalt Cargo 360. Dette så fint ut. Håper jeg får gleden av å se den under mitt besøk der borte i mai! VC-10
Skyliner viser dette bildet: av en B747-300F fra et nytt Seattle-basert selskap kalt Cargo 360. Dette så fint ut. Håper jeg får gleden av å se den under mitt besøk der borte i mai! VC-10
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 1 Feb 2006 #2 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Originally posted by VC-10 av en B747-300F..... Click to expand... Altså, er dette en -200 som er ombygd til en -300, for så igjen bli ombygd til en frakter?
Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Originally posted by VC-10 av en B747-300F..... Click to expand... Altså, er dette en -200 som er ombygd til en -300, for så igjen bli ombygd til en frakter?
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Feb 2006 #3 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Nei, dette er en 'ekte' -300. Det var bare KLM som bygde om -200'er til -300'er.
Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Nei, dette er en 'ekte' -300. Det var bare KLM som bygde om -200'er til -300'er.
R RolfL ScanFlyer Gold 1 Feb 2006 #4 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Originally posted by LN-MOW Det var bare KLM som bygde om -200'er til -300'er. Click to expand... En liten parentes (o/t): visst var det ett par franska också: F-BTDG/BTDH
Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Originally posted by LN-MOW Det var bare KLM som bygde om -200'er til -300'er. Click to expand... En liten parentes (o/t): visst var det ett par franska också: F-BTDG/BTDH
EB ScanFlyer Inventory Medlem 2 Feb 2006 #5 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' Stilig design...Terningkast 5!!!!
G Guest ScanFlyer Gold 2 Feb 2006 #6 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' nogen der ved mere om dette stilige selskab?
LN-MOW Flyklapper Medlem 2 Feb 2006 #7 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' FAnt foelgende paa A.net: If you're referencing Cargo 360, they'll be doing ACMI work for Korean Air Cargo. I did a post a month or so back referencing their original DOT application. Most of their management and aircraft are ex-KE. Click to expand... Den avbildede maskinen er da ogsaa en ex-Korean 743 ... Hjemmeside: http://www.brz-inc.com/c360/main.php?type=main&usr=1
Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' FAnt foelgende paa A.net: If you're referencing Cargo 360, they'll be doing ACMI work for Korean Air Cargo. I did a post a month or so back referencing their original DOT application. Most of their management and aircraft are ex-KE. Click to expand... Den avbildede maskinen er da ogsaa en ex-Korean 743 ... Hjemmeside: http://www.brz-inc.com/c360/main.php?type=main&usr=1
G Guest ScanFlyer Gold 2 Feb 2006 #8 Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' tak for det - dvs de kan muligvis ses både på CPH og OSL for KE- spændende
Replying to Topic 'Nytt amerkansk fraktselskap' tak for det - dvs de kan muligvis ses både på CPH og OSL for KE- spændende