NEW HAVEN, Conn., May 6, 2021 /PRNewswire/ -- America's first new mainline airline in nearly 15 years — Avelo Airlines — today announced its first East Coast base at Tweed New Haven Airport (HVN). Avelo will start operations at HVN in 3Q 2021, bringing choice, low fares, and convenience to Southern Connecticut with a mix of popular to-be-announced nonstop flights to popular destinations.
Ser ut til at det kommer i hvert fall tre -700 fra Southwest:Ser også de her skal basere 737-700, så har tydeligvis kommet over noen billige utgaver av den modellen også, slik at de da både vil ha -700 og -800 i flåten. Så blir da -800 i BUR og -700 i HVN
Boeing 737 -7H4 36617 2491 N905WN Avelo Airlines at SBD 11jul21 after paint prior delivery (+ 36623/2558 N916WN, + 36626/2600 N921WN)
Deres andre base blir New Haven (HVN) i Connecticut, som vel nylig har blitt bygget ut.
Ser også de her skal basere 737-700, så har tydeligvis kommet over noen billige utgaver av den modellen også, slik at de da både vil ha -700 og -800 i flåten. Så blir da -800 i BUR og -700 i HVN
https://www.prnewswire.com/news-rel...s-tweed-new-haven-airport-base-301285665.html
Orlando (MCO) as of November 3, 2021, with 5x weekly flights
Fort Lauderdale (FLL) as of November 5, 2021, with 5x weekly flights
Tampa (TPA) as of November 8, 2021, with 3x weekly flights
Fort Myers (RSW) as of November 11, 2021, with 2x weekly flights
Avelo Airlines Raises $42 Million in Series B Funding
Ny rute: Charleston CHS - Orlando MCO.
ILM airport announces nonstop routes to New Haven, Orlando and Washington D.C. with Avelo Airlines
Jeg tviler fortsatt på at de klarer og holde på folk. Vi er i et marked der folk forlater AA og UA f eks.
Noen forlater AA for UA, andre UA for AA. Men Delta tar de fleste, noen til FedEx.Til fordel for hvem?
Espen
Ja, en del drar dit og. Og noen forlater. De har de to siste år hatt klasser der folk ikke dukker opp pga annen jobb.
De tjener godt i UPS, men ikke bra selskap og jobbe i, etter min mening. Folk blir pga lønna. FedEx behandler pilotene mye bedre. Begge har lik type flyging, og det er ikke noe for meg.
Da jeg mistet min forrige “airline jobb” drev jeg den lokale basen for et frakt selskap. Stort sett UPS vi jobbet med på min base, og jeg jobbet veldig tett på de, var på ramp morgen og kveld. Den på toppen skrek til den under som skrek til den under som… De er en gjeng med truck drivers som ikke skjønner og ikke liker det som har med flyging og gjøre. Og stort sett natt.Jeg har hørt det samme. Har møtt flere piloter der som sier “it’s a great place to work except when you’re at work”. For mange spiller det ingen rolle, da det er veldig vanskelig å forlate en jobb som betaler så bra som UPS
Ny rute: Charleston CHS - Orlando MCO.
NEW: @AveloAir
will be announcing two more new destinations and three new routes:
- Lexington (LEX) to Orlando (MCO)
- Lexington (LEX) to Tampa (TPA)
- Kalamazoo (AZO) to Orlando (MCO)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.