Skyways byter logotyp
Skyways byter logotyp och grafisk profil som kommer att användas i hela verksamheten. Införandet av en ny logotyp är en del av Skyways varumärkesbyggande och markerar en kraftsamling för framtiden där Skyways ännu tydligare kommer att markera sin närvaro.
Den nya logotypen står för en modernisering, samtidigt som den knyter an till de värden som Skyways vill stå för – ett tryggt, säkert, oberoende regionalt flyg med bas i propellerflyg. Där dessutom propellern är miljövänligare.
"Vi kommer slå vakt om att fortsätta vara landets största regionala flygbolag och flyga till flest orter i Sverige. Och vi kommer att utöka samarbetet med dem som tar våra resenärer vidare ut i världen så att det blir enklare och går snabbare. Vi vill vara ett konkurrenskraftigt flygbolag man kan lita på. Och ska vara det,” säger Peter Browall.
Inom kort kommer du att se vår profil i vår marknadsföring och redan i juli lackeras de tre första flygplanen om.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.