Originally posted by CK
hehe - som "styrer" av SAS Braathens OSL-TRD rute synes jeg det var moro å se dres 42 avganger på TRD -på én UKE!! Det er omtrent det SAS Braathens har på TO DAGER!
Originally posted by EB
I Dagens Næringsliv har Norwegian annonser (små) for flyvninger til Bergen og Trondheim.... Bra/stilig utformet og meget informative... Visste ikke at DY hadde så mange avganger...
Originally posted by CK
det er nok et veldig smart trekk av Norwegian å øke antallet frekvenser på de tunge rutene, det er jo der - og ikke på OSL-KKN - det er penger å hente.
Originally posted by CK
hehe - som "styrer" av SAS Braathens OSL-TRD rute synes jeg det var moro å se dres 42 avganger på TRD -på én UKE!! Det er omtrent det SAS Braathens har på TO DAGER!
Er nok et smart trekk. Nå legges jo også Tromsø-Longyearbyen, Oslo-Ålesund, Oslo-Kirkenes, Oslo-Molde, Stavanger-Bergen ned.I tillegg er ruta Stavnger-London gjort om til Trondheim-London så alt i alt mener jeg Norwegian har gjort et bra trekk.Originally posted by BEF
Originally posted by CK
det er nok et veldig smart trekk av Norwegian å øke antallet frekvenser på de tunge rutene, det er jo der - og ikke på OSL-KKN - det er penger å hente.
Enig!
Visste ikke at Stavanger-Bergen forsvant FØR mars 2004.Originally posted by LN-FHU
Må nevnes at Oslo-Molde forsvant i vår ( mars ) og Stavanger-Bergen enda tidligere , så det er jo forholdsvis lenge siden den kapasiteten ble frigjort da.......
Forøvrig har Norwegian en charter til Rijeka i Kroatia i ettermiddag/kveld. Det er nytt fra dem. Noen som har info om hvem som chartret denne ?
LN-FHU :sarc
Originally posted by CK
Originally posted by Klippe
... Noe markedsmessig er på gang i Norwegian.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.