Nydelig bilde fra TRD

LN-FHU

Superflyer
Nydelig bilde fra Værnes ( TRD/ENVA ) :

http://trd.airpics.com/

Alltid hyggelig for en trønder å titte innom disse sidene av og til. KAB legger ut mange godbiter.....

:devot:

Replying to Topic 'Nydelig bilde fra TRD'

Oisann.......der ser du. My bad.
Jeg har det som skrivebordsbakgrunn ( Jpeg format 1024x684 )

Hvordan kan jeg vise det til dere da ?

Originally posted by LN-FHU

Oisann.......der ser du. My bad.
Jeg har det som skrivebordsbakgrunn ( Jpeg format 1024x684 )

Hvordan kan jeg vise det til dere da ?

Tror det første du må gjøre er å FINNE bildet.. :)

No problem: Går man inn på siden og oppdaterer, får man hele bildesekvensen (med signatur på bildene).
En kort beskrivelse fra LN-FHU er nok til at vi kan finne det. Er det KABs bilder av 737'erne foran terminalen? Småflyene foran tårnet? Eller oversiktsbildet over flyplassen m/omegn?
Ellers er KAB en racer med kamera: Selv har jeg som bakgrunnsbilde en Orion under landing i ettermiddagssol som han har tatt. Jeg har sett mange Orion-bilder, men det jeg nevner er blant de aller beste jeg har sett! Godt jobba, KAB! :cheers:

Da kan jeg fortelle at det er bildet som viser en 737 på short final i et nydelig kveldslys. For meg stemmer alt på dette bildet mht. farger og setting ( og objekt selvfølgelig )

Hail KAB :devot: :devot: :devot: for nydelige bilder. Det varmer et trønderhjerte her oppe i nord :spin:

Så bare en gris i solnedgang.Foretrekker elg,faktisk!:baeh

Originally posted by LN-FHU

Da kan jeg fortelle at det er bildet som viser en 737 på short final i et nydelig kveldslys. For meg stemmer alt på dette bildet mht. farger og setting ( og objekt selvfølgelig )

Hail KAB :devot: :devot: :devot: for nydelige bilder. Det varmer et trønderhjerte her oppe i nord :spin:

Jo takk, jo takk! Det varmer å få positive tilbakemeldinger også.

Har oppdatert listene over (observerte) flybesøk de siste dagene, ta en titt... http://trd.airpics.com/trd.php?del=flybesok

Arbeidet fortsetter med å linke til bilder av de faktiske besøkene som vi har i fotoseksjonen vår.

Originally posted by FBU 4EVER
Så bare en gris i solnedgang.Foretrekker elg,faktisk!:baeh

Var det noe mer slik du var på jakt etter FBU 4EVER ;)

OY-KHG.jpg

Back