NYC, UA følger med i klassen

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
NYC, UA følger med i klassen

Har satt av ca. 24. Jan 2013 til en helgetur til byen. I lengre tid har jeg holdt øye med UA prisene som hele tiden har ligget på ca. Kr. 5.220. For høyt synes jeg.

I går kom LH med nye tilbud på kr 4.565... God pris.. Men i dag har UA satt ned til kr. 4.147 ... Så setter i gang bookingfingeren med en gang...^_^

Re: NYC, UA følger med i klassen..

Er det ikke omtrent da det blir mulig å få billetter til 2700 kr? Men må en reise da er ikke 4167 kr noen upris.

Jo det kan dukke opp lavere senere på vinteren, men vi må reise 27.01...

De følger med, nå siden SK har tilbud i høst NYC - EWR for 3.999 kan man nå velge å vrake UA til kr. 3.976... Konkurranse er sunt....

Det var en høy pris. Du kan få billetter til under 3000 kr. i den perioden - bare vent litt med å bestille.

I går kom LH med nye tilbud på kr 4.565... God pris..

Ingen god pris dette. Du kan få de samme setene til 3100 kr. - og i kombinasjon med United går prisen under 3000 kr.

Får man anledning til å velge 'god-setene på UA's 757 på LH sine sider med Senator-status ?
Bestilte Sas til kampanjepris i oktober akkurat nå, men kunne og vært interessant å sjekke ut United.

Vel, FlightDeck, enig;) men vi må reise den 24.01 og 4.147 er hedgeing for oss... Dukker 2.900 opp har vi en ledig helg i feb-mars og da kan vi ta en to dagers dit.

2.900 er jo en vei med DY til holmarne på den tiden...:colgate:

Eirik, aner ikke, men de åpner for check-in 24 timer før, og da antar jeg du kan prøve . Ring og sjekk med Menzies du.... 36" og AVOD er topp...

Får man anledning til å velge 'god-setene på UA's 757 på LH sine sider med Senator-status ?
Bestilte Sas til kampanjepris i oktober akkurat nå, men kunne og vært interessant å sjekke ut United.

Nei, kun for Milage plus elites

Men, har sett hver gang på 39/38 at tilfeldige har blitt puttet foran som garantert ikke er elite siden det umulig kan være så mange Elite ombord , 45 seter med 36" ...

Antageligvis de siste som som sjekket inn... Check men Menzies....

Men, har sett hver gang på 39/38 at tilfeldige har blitt puttet foran som garantert ikke er elite siden det umulig kan være så mange Elite ombord , 45 seter med 36" ...

Antageligvis de siste som som sjekket inn... Check men Menzies....

Kan man ikke kjøpe seg dit og, da?

Joda, er vel $99 en vei, men denne infoen er gammel...

De radene jeg ikke får valgt på UA's 757 med Senator-innlogga booking på lufthansa.com er 7, 8 (høyre side), 20 og 21, altså de med ekstra-ekstra god benplass. Ellers er hele fremre kabin tilgjengelig.
Er det merkbar forskjell på komfort'n i denne seksjonen kontra lengre bak i bussen ?

Last edited:

De radene jeg ikke får valgt på UA's 757 med Senator-innlogga booking på lufthansa.com er 7, 8 (høyre side), 20 og 21, altså de med ekstra-ekstra god benplass. Ellers er hele fremre kabin tilgjengelig.
Er det merkbar forskjell på komfort'n i denne seksjonen kontra lengre bak i bussen ?

Mulig at LH's systemer ikke er oppdatert til Ua's eco+ ? Det er jo ganske nytt med eco+ på ua's 757.
Jeg satt på rad 8 (venstre side) og komforten var bra der. Rad 7 unngår jeg da det er ingen steder å sette legge fra seg ting. Setene er også smalere (pga bredere armlener)

Eirik, alle rader mellom 20 og 8 har 36" nå....;)

Er poengopptjeningen mellom UA OG SAS tilnærmet det samme med Eurobonus til EWR?

Hva anbefales å reise med av UA og SAS? Hvordan er muligheten for oppgradering på UA med eurobonus poeng?

Re: NYC, UA følger med i klassen

Uten status er opptjening lik. Du kan ikke bruke eb-poeng til å oppgradere UA om du ikke har latterlig dyr billett.

I eco har sk gratis alkohol og bredere fly. Ua har strømuttak og bedre avod.

Back