• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NYC i slutten av juni ?

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Hei Reiseforumister :)

Dere som følger med på diverse tilbud på alle selskaper, er det noen som kjører gode priser nå for en tur i slutten av juni mon tro ?

Jeg søkte litt på diverse reisesider, og kom ikke opp med noe billigere enn rundt 10-12 000.....

M

Hvor tidlig kan du dra da? Er ofte stor forskjell om du f.eks. kan dra 17.6 fremfor uken etter - pga. skolens ferier. Fant LH/CO til 4 800 i slutten av juni. Men du får det billigere om du er fleksi nok til å reise litt tidligere enn 18. juni.

EDIT: Og 3 900 hvis du drar den 15.

Men du får det billigere om du er fleksi nok til å reise litt tidligere enn 18. juni

Hmm thnx SeatBelt, jeg får finlese kalenderen min her og se om jeg kunne fått til noe litt tidligere :)

Back