Men dette gjelder vel crew basert i Norge som har stop ute i et rødt land?
Tviler på at det er planen. Her kommer crew rett fra Øst-Europa og flyr rundt og sprer virus på norsk innenriks.Men dette gjelder vel crew basert i Norge som har stop ute i et rødt land?
Crew som bor i et rødt land, og så kommer til Norge for å jobbe i fly, må 10 dager i karantene likt som alle andre.
-eggs
Selvfølgelig er det planen, men om de har lov er jo en annen ting, akkurat her kan man nok bruke lokal smittevern lovgiving hvis man ønsker.Tviler på at det er planen. Her kommer crew rett fra Øst-Europa og flyr rundt og sprer virus på norsk innenriks.
Tviler på at det er planen. Her kommer crew rett fra Øst-Europa og flyr rundt og sprer virus på norsk innenriks.
Men tre måneder hjemmefra med konstant syt fra nordmenn fordi de ikke kan snakke norsk, fordi setene er for trange eller fordi det ikke er like bra som SAS Pluss... det er vel heller der den største utfordringen ligger...
Uten å ha satt meg inn i det, men oljearbeidere som kom fra andre land og gikk i hotellkarantene kunne begge seg rimelig fritt som jeg har forstått det
Jeg kan kun videreføre informasjon fra en Wizz FA i hotelkarantene nå. Hvorvidt det virkelig stemmer kan jeg ikke si.
Selv om det etter min mening i såfall undergraver hele poenget med karantene.
Ingen tilstede på første flighten til TRD i dag, annet enn TV2 og Flypodden, men ser nå flere forbund er på plass på OSL og deler ut flyers
Hvor mye pax var det på flighten?
17 Pax til Trondheim.
10 på returen - hvorav to med bag, og kun én som fikk den på bagasjebåndet
LANGNES (Nordlys): Torsdag landet det første innenriksflyet fra ungarske Wizz Air i Tromsø.
– Hvordan var turen?
– Turbulent!
Hans Erik Sørensen og Erlend Kristiansen var blant de femtitalls passasjerene fra Oslo til Tromsø denne kvelden. De var også blant mindretallet som snakket norsk i ankomsthallen. Jomfruturen landet 10 minutter forsinket, etter at de traff en værfront rundt halvveis.
– Det ble litt spennende, mumler Kristiansen bak maska.
– Vi merket at de kanskje ikke var så vant til å fly her oppe, mener Sørensen.
– Vi merket at de kanskje ikke var så vant til å fly her oppe, mener Sørensen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.