Så var ikke SAS først ute med en stripe rundt motorene...Virgin Australia har tilsvarende plassering - bare i rødt.
Det er en ganske lang distanse mellom å reklamere med engelske ord, vs. å bare ha engelsktalende crew ombord. Det har ingen ting med hverandre å gjøre, så dette kan jeg ikke svare på seriøst.
Vær så snill å les det jeg har skrevet før du kommer med slike ovenfra og ned -kommentarer tilbake
Sas reklamerer ikke bare med engelske ord, i HELE reklamevideoer, annonser, og reklameplakater er det bare benyttet engelsk, ikke et ord norsk.
Og jeg skrev ''selv om både de ansatte og passasjerene er norske'', noe som ikke er det samme som ''bare engelsktalende crew''.
For å ta et eksempel, så er det slik at etter hva jeg har hørt, så snakker de ansatte på Zara her i Norge bare engelsk, selv om både de ansatte og kundene er norske. Dit vil ikke jeg.
Nei, men sånn er det jo ofte med kverulanterForstår enda ikke hva internasjonalisert reklame har med sikkerhetspresentasjonen ombord å gjøre, beklager.
Nei, men sånn er det jo ofte med kverulanter
Som en uten SAS-tatovering på brystet, må jeg si det ble ganske stilig, men syns det er synd at de ikke hadde selvtillit nok til å beholde rødfargen ett eller annet sted.
Forstår enda ikke hva internasjonalisert reklame har med sikkerhetspresentasjonen ombord å gjøre, beklager.
Hvis et norsk selskap over natta skulle bytta språk fra norsk til engelsk i sosiale medier, reklame, i kundeforholdet og tvunget de ansatte til å snakke engelsk hadde det blitt et gedigent leven.
Begynner man i det stille og går gradvis over til engelsk i flere kanaler og på flere områder legger ikke folk merke til det før det er for sent.
Det er sammenhengen.
Og når man først sitter her og vegeterer på CDG, får man øye på en 320 fra Italia. Er det ett flyselskap som trenger oppdatering, så er det det. Men det er vel knapt penger igjen til fingermaling...
Med tanke på all blesten da den gikk inn i malerhangaren, hadde jeg ventet at den skulle blitt rullet ut under presentasjonen. Snodig hele greia. Kanskje kommer det en A320 ut først? Det står vel en til maling i Hamburg ...?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.