• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny SAS-livery 2019

SAS i nye farger

Noen som vet hvor mange maskiner som er lakkert om i det nye liveryet?

Supert hvis noen orker å liste opp registrering også.

Siden jeg var litt i modusen så tenkte jeg hvorfor ikke, nå som alt untatt 737 har kommet i nye farger. Tenk så fjongt det hadde vært om de beholdt en MD :)

tArQxDH.jpg

Siden jeg var litt i modusen så tenkte jeg hvorfor ikke, nå som alt untatt 737 har kommet i nye farger. Tenk så fjongt det hadde vært om de beholdt en MD :)

Det mangler fortsat SAS A340 (fire motorer) i nye farger :)
Og som Someone sier så hadde det vært kult med B747 :)

SE-RJX er nå på vei over Nordsjøen, og det blir første nymalte fly som har OSL som base, (hvis de ikke bare overfører den til ARN da.... )

Er det noe som vet når den settes i trafikk?

Når du først er i modus, hva med en DC-10 eller 747-200? [emoji6]

mfj4q29.jpg

Var fryktelig usikker på hvordan ENG2 skulle løses her, men valgte nåværende standard. Ser om jeg fikser blå senere...
dbCym2t.jpg

Såvidt meg bekjent hadde SK PW-motorer på 742, slik at dette blir riktig?
5Ik0ytb.jpg

Back