Ny Ryanair rute på vej til Torp?

Bll spotter

ScanFlyer Gold
Ny Ryanair rute på vej til Torp?

Iflg tyske og engelske forums, ser det ud til at der er en ny rute på vej til Torp og Gøteborg fra Dusseldorf Weeze. Iflg online check in på Ryanair's side, ser det ud til at passe.

Re: Ny Ryanair rute på vej til Torp?

Hvor langt ligger denne flyplassen fra Dusseldorf? Like langt som Ha Ha Hahn ligger fra Frankfurt?

Ja, det blir daglige avganger mellom Torp og Dusseldorf fra 27.10.
Og mens jeg først er online, kan jeg opplyse om at Wizzairs rute mellom Torp og Budapest nå har startet!

Last edited:

Norwegian har hatt stor suksess fra sin Dusseldorf-rute og frakter flere passasjerer enn det SAS gjør. Transwede skal fly mye for SAS på OSL-DUS med sine små fly til høsten... Skal bli spennende å se hvordan denne Ryanair-ruten blir tatt imot. Og flyplassen lå jo ikke sååå langt unna heller.

Jeg tror Dusseldorf kan være av de bedre rutene for FR åstarte fra Torp,men daglige avganger var da voldsomt?? Fint at de tross alt satser på Torpi disse nedgangstider for bransjen og for FR...

Hva gjør Norwegian da? i dagens DN sier jo Kjos at han ikke vil fly i konkurranse med FR - og det var derfor Norwegian kuttet Madrid - selv om kanskje SAS var en vel så stor konkurrent på den ruten.

Back