FR Ny Ryanair-base: Riga

dash-7

ScanFlyer Blue
Det sies at Ryanair skal lansere en ny base i februar.
Hvor kommer dette til å bli???

De mest hete kandidatene er......

RIX
WAW
VNO
MLA

Re: Ny Ryanair base

Rygge!

(Jeg tulla .. Og trenger ingen ytterligere kommentarer til spøken. :p )

Her kan dere se Ryanair's prosjekterte baser i 2012 .... (i oransje). Take your pick ...

Attachments

• fr.jpg
    fr.jpg
    27.7 KB · Views: 24

Prøver meg på Paris........ Rart de ikke er der allerede ??

Originally posted by LN-MOW

Her kan dere se Ryanair's prosjekterte baser i 2012 .... (i oransje). Take your pick ...

Haugesund som base? Det må ha vært en rimelig sen og fuktig lørdag kveld de kom opp med det forslaget.

Må bli MOL - fyren har jo et ego som passer. M'OL flies to MOL :colgate:

Originally posted by SQ 777

Prøver meg på Paris........ Rart de ikke er der allerede ??

Det kan man nok gjette på, men problemet med Beauvais er at selv for Ryanair er denne langt under pari. Det skuret langt ute i ødemarken har neppe kapasitet til så mange flere avganger enn det som alt er der. Jeg holder en knapp på enten RIX eller WAW.

Originally posted by Herlov
Det må ha vært en rimelig sen og fuktig lørdag kveld de kom opp med det forslaget.

Hallo, det er irer vi snakker om her altså! Det trenger hverken å ha vært sent eller lørdag.. :p

Originally posted by Herlov

Originally posted by LN-MOW

Haugesund som base? Det må ha vært en rimelig sen og fuktig lørdag kveld de kom opp med det forslaget.

Sannsynligvis, for den prikken ligger jo et sted inne i Hardangerfjorden...^_^ Litt trangt for en flystripe der, tror jeg. Med mindre de planerer hele Varaldsøy...

På de tyske spotter sider, er de overbeviste om at det bliver Niederrhein/Weeze.

Jeg tror selv på Eindhoven eller Raus
Syntes det er uhyggelig som de stormer frem. De har nu 134 737-800 og forventer inden 5 år at få yderliger 117. :cry:

Originally posted by Bll spotter

På de tyske spotter sider, er de overbeviste om at det bliver Niederrhein/Weeze.

Syntes det er uhyggelig som de stormer frem. De har nu 134 737-800 og forventer inden 5 år at få yderliger 117. :cry:

Hva er det som er uhyggelig?

IMM

Originally posted by imm

Originally posted by Bll spotter

Hva er det som er uhyggelig?

IMM

Jeg mener det er uhyggeligt, at så skummelt et foretagende, har så stor succes. Men det bliver vi vist ikke enige om.
Der findes 2 slags mennesker herinde, dem der synes at Ryanair er godt, og så dem der er imod.

I øvrigt blev det Dusseldorf Weeze.

http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=7839

Hoppsan!
Dem ska in på Mallorca ser jag!!

Från Pisa, Frankfurt, London och Dusseldorf! Det hade jag inte räknat med!!

(Står i länken)

Back