Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Og ved en (eventuell, hvis de starter opp) så vil jo Wells Fargo fortsatt ha flyene og tapet være minimalt

Kanskje Thai eller en annen operatør vil finne Oslo mer interessant om Krabi ikke kommer? Kan tenke meg at Krabi-satsningen har satt litt lokk på eventuelt andre interessenter...

Kanskje Thai eller en annen operatør vil finne Oslo mer interessant om Krabi ikke kommer? Kan tenke meg at Krabi-satsningen har satt litt lokk på eventuelt andre interessenter...

TG fra Norge? Tror ikke det, spekulasjonene om Oslorute har gått i alle år der også. Santa Claus og Kair= Alle har sett dem men ingen tror på dem. Case closed? Neppe!

...og Krabi planlegger oppstart om 1,5 mnd! Fremdeles er det ikke mulig å bestille billetter på nettsiden! Tror nok vi kan konkludere med at Kair aldri kommer igang dessverre.

I hvert fall ikke i år. Men kanskje til neste vintersesong. De bør glemme tidligere oppstart. det toget er gått, i tillegg er markedet alt for svakt til at de skal greie å fylle flyene nå.

Så Norgessjefen for Krabi Air på reiseliv-09 - tøfft av han å gå rundt der oppe...

Tror ikke de hadde den størrelsen i Thailand...

Noe nytt om oppstarten? 19 dager til oppstart står det på krabi-airline.com.:drunk: Har jo ikke vært noen oppslag i media i det siste heller, så det virker jo ikke som om det kommer til å skje noe. Har Kair gitt opp mon tro...

Er ikke mulig å booke noen tur via krabi-airline.com i alle fall. Lå ingen flighter inne med avreise fra OSL. Så hva man holder på med når man annonserer oppstart 21.feb. på nettsiden uten mulighet for å booke på denne datoen kan man jo lure på...

21.feb. er forresten datoen jeg reiser mot Krabi (først innom Hong Kong og Bangkok). Vedder en hundrings på at jeg kommer først fram til Krabi selv om KAir flyr direkte :rolleyes: Noen som tør å vedde i mot? :colgate:

Last edited:

Er ikke mulig å booke noen tur via krabi-airline.com i alle fall. Lå ingen flighter inne med avreise fra OSL. Så hva man holder på med når man annonserer oppstart 21.feb. på nettsiden uten mulighet for å booke på denne datoen kan man jo lure på...

21.feb. er forresten datoen jeg reiser mot Krabi (først innom Hong Kong og Bangkok). Vedder en hundrings på at jeg kommer først fram til Krabi selv om KAir flyr direkte :rolleyes: Noen som tør å vedde i mot? :colgate:

Samme her,reiser den 20. Tviler på at jeg vil se noen maskin der.....

Men det er godt vi holder liv i denne tråden :colgate:
Men seriøst, så er det ingen ting som tyder på noen oppstart nå, med mindre de vil overaske noen da !
Er det noen som vet om OSL eller en GHA(Ground Handling Agent) er blitt kontaktet og kontraktert ?

Hørte fra "pålitelige kilder" i reiselivsbransjen at den norske agenten for Krabi Air reiser til Bangkok denne uken for å treffe lederne i selskapet. Formålet er å få kompensasjon for kostnader som er lagt ned i markedsføring her hjemme.

Da er det dessverre mye som tyder på at de aldri kommer kommer på vingene...

21 februar ser jeg på som helt usannsynlig. Ingen tar telefonen på kontoret her i Norge og det er ikke mulig å bestille på nett. Søker man "Krabi Airline" på Gule Sider så gir det 0 treff.. kan ikke skjønne noe annet enn at dette koker bort, dessverre. Skulle gjerne sett en slik direkterute fra OSL, men kanskje en annen gang? :)

Jeg vet at Krabi Airline var registrert i Gulesider og 1881, noe de ikke er nå. Men det var artig å ha tråden gående så lenge i hvert fall..

Let's face it, dette er historie før det kommer i gang, dessverre for OSL og de som ønsket et nonstop rute til Sydlige Thailand.

Vet ikke den norske nettsiden har vært slik lenge men den tyder på at de ikke vi skje noe på lenge (aldri...)

-Websiden www.krabi-airline.no er midlertidig stengt på grunn av oppdateringer. Så snart avklaring om oppstart på Norge er avklart vil siden åpnes med korrekt informasjon.

Inntil videre henvises til www.krabi-airline.com som er den internasjonale siden til Krabi Airline i Bangkok. Henvendelser kan fortsatt gjøres pr epost til booking@krabi-airline.no.

Og på www.krabi-airline.com ligger det fremdeles en gammal pressemelding om oppstart i november 2008.......

Noen som vet noe nytt om Krabi airline? Har det skjedd noe nytt?

BF:cool2

Var vel noen på forumet som skrev sist uke at representanten for KAir i Norge er i Thailand for å få oppklart ting. Ikke noe nytt på www.krabi-airline.no, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet. :p Tror vi heller må satse på at et annet ruteflyselskap starter flyvninger til Thailand.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back