Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Da har jeg fått opplyst fra OSL at diverse sertifikater/tillatelsen til KAir fra Thailanske myndigheter fortsatt ikke foreligger. Dermed kan vi nok alle se langt etter noen oppstart før etter nyttår. Dessverre.
EDIT: OSL har ikke fått beskjed om at de ikke starter 13. des, men uten sertifikater blir det vel vanskelig å starte om 10 dager

Last edited:

Ikke får man tak i noen ansvarlige for selskapet og ingen har sett noe til flyet eller til sertifikater/tillatelser...

Høres noe tvilsomt ut for å si det mildt... Tiden får vise om dette er liv laga eller om det bare er en scam :8:

Jeg synes dette lureriprosjektet ikke lenger skulle ha en tråd her på forumet. Det kan heller skapes en ny tråd dersom KAIR blir en realitet.
De har klart å lure oss å tro at det finnes grunnlag for en direkterute til Krabi, men når det ikke en gang er mulig å få snakket med selskapet, ei heller deres GSA, burde vi vendt de ryggen.

Av nysgjerrighet så ringte jeg kontoret til KAIR her i Oslo og fikk faktisk svar!

Han jeg pratet med sa at "så langt vi vet så er første tur 13.desember, men vi vil vite mer i løpet av uken og informasjon blir lagt ut på nettsidene våre". Prøvde å presse litt og sa "Så da blir første tur den 13.desember?". Svaret var da: "Det er det vi vet, men det har vært en del forsinkelser allerede så 13.desember er det vi vet pr nå. Vil nok ha mer informasjon i løpet av uken".

Slik jeg tolker det så tror jeg ikke det blir noe start 13.desember. Virket ikke som han jeg pratet med hadde særlig stor tro på den datoen :lol: Hvis noen andre vil prate med KAIR så kan dere prøve 21 97 29 70. Var folk der for 5 minutter siden i alle fall :)

Nå har hjemmesiden forandret seg, det har dukket opp en 767 i tillegg til 747'ern....oppstart OSL 03 desember, har noen sett de på OSL? ;)

Tok forresten veldig lang tid å komme inn på siden.

Naa selger de billetter til den 13. og retur den 20. iallefall .. det var da ikke tilgjengelig tidligere? Ikke spess billig, dog .. EUR 1326 ..

Kommer de opp med strandede pax i Thailand og får gratis reklame, eller blir det for lang tid fremover?

Han jeg pratet med bekreftet at det bare var å kjøpe billettene på nett, men han avsluttet som regel setningene med en MEN.... "Vår første tur er 13.desember, MEN mer informasjon kommer til uken"...

På den norske siden står det nå at oppstart er 13. des og på .com'en står det 3. des, Den norske er heller ikke oppdatert med 767 slik som .com..

Var å hørte i dag om det er noe nytt. De venter her på en endelig avklaring fra selskapets representant som egentlig skulle ha kommet i går, torsdag eller i dag. De har fått beskjed her at det kommer en ny avklaring i begynnelsen av neste uke.

Så får vi se:)

Var å hørte i dag om det er noe nytt. De venter her på en endelig avklaring fra selskapets representant som egentlig skulle ha kommet i går, torsdag eller i dag. De har fått beskjed her at det kommer en ny avklaring i begynnelsen av neste uke.

Så får vi se:)

Jeg tror nok de fleste skjønner at det ikke lønner seg å kjøpe noen billetter her før man ser at flyene går. Med urlolighetene i Bangkok, er det nok mye uvisshet rundt det meste som gjelder reising til Thailand.

Jeg hørte at LT krevde å få papirene med AOC etc innen forrige fredag dersom de skulle ha startet opp den 13... Per i dag har de ingen konsesjon på ruten de skal fly...

Eller "vil fly" er vel bedre...

OG NÅ ER DET VISSTNOK KANSELLERT! Kommer snart i VG.

(Kan vel være snakk om ennå en utsettelse, det kjenner jeg ikke til).

Last edited:

OG NÅ ER DET VISSTNOK KANSELLERT! Kommer snart i VG.

Yes og en viss annen avis;-)
Ruten kommer som sagt ikke med det første som tidligere nevnt. Dette har vært kjent i snart en uke, men de venter vel med å kommunisere det ut i massene.

Det fine er jo at OSL får vite om sånne ting via pressen.

Kom jo ikke akkurat som noen bombe!;) Det fine er jo at vi kan holde denne tråden i gang til langt ut i 2009 eller til de evt. starter! :colgate:

Status
Not open for further replies.
Back