Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Visjon
- Integrert service med synlig forskjell.

Mision
- Kundefokus med “value for money”
- Personlig fokus og stor jobbmotivasjon for alle ansatte
- Oppfyllelse av aksjonærenes forventninger
- Fornøyde eiere
- Miljøet i fokus

Målsettinger
Å levere våre kunder verdifull service gjennom alle integrerte ferie og fritids produkter samt service aktiviteter.

Filosofi
- Excellent service, Effektivitet, Sikkerhet og Gjennomførbarhet i alle ledd

Hovedfokusområder
- Ekspertise gjennom arbeid med kreative tankegang
- Teamarbeid, teamwork og teamfokus gjennom egenmotivasjon
- Kundefokus med Kair’s kultur

:lol hahaha

Ja, hvordan er det egentlig mulig? Skal jeg være helt ærlig er jeg en smule skeptisk til å fly med et selskap som presterer å sette noe sånt på hjemmesiden sin.

De fremstiller seg i alle fall ikke særlig troverdig. Det minste man burde kunne forvente av et flyselskap er at de skriver eget navn riktig.

Språket på siden er selvfølgelig under enhver kritikk, men allikevel synes jeg designet på siden er bra. Nå regner jeg vel med at info om selskapet osv. skal forbedres. Regner med at siden er utbedret innen et par uker. Det som er mer overraskende er at man ikke kan bestille billetter på krabi-airline.com. Kun fra krabi-airline.no! Bookingsystemet er altså ikke helt oppe og går enda..?

Har forresten sendt mail til Kair og spurt om hvilke 747-400 flyindivider de skal bruke og hvordan de er utstyrt på business/economy, så kanskje jeg får svar i løpet av uken.

Last edited:

Har forresten sendt mail til Kair og spurt om hvilke 747-400 flyindivider de skal bruke og hvordan de er utstyrt på business/economy, så kanskje jeg får svar i løpet av uken.

Jeg mener det er snakk om 2 stk 747-300, ikke -400. Noen som vet sikkert?

Skulle de ikke hente inn 2 stk ex. United 747-400? Mente det ble nevnt i en annen tråd..

http://www.nrk.no/nyheter/1.6183808

- Norge er et lite land i forhold til Sverige og Danmark der flytrafikken er mye større. Mye av feed-trafikken kommer fra andre europeiske land til København, blant annet fra Tyskland som kjører mye til Asia, sier informasjonssjef Thomas Midteide i SAS.

Han sier at mye av den internasjonale trafikken går via Stocholm og København i mye større grad enn den gjør fra Norge.

------

Ja der fikk vi fasiten på alt her i verden.

- Norge er et lite land i forhold til Sverige og Danmark der flytrafikken er mye større. Mye av feed-trafikken kommer fra andre europeiske land til København, blant annet fra Tyskland som kjører mye til Asia, sier informasjonssjef Thomas Midteide i SAS.

Han sier at mye av den internasjonale trafikken går via Stocholm og København i mye større grad enn den gjør fra Norge.

------

Tror den där artikeln varit uppe i en annan tråd.

Lycka till med Krabi Airlines på OSL. Är väl skeptisk till att det kommer vara så länge (inte pga dåliga marknadsförutsättningar, utan pga att det är en oetablerad aktör som tänker försöka).

------

Han kunne vel heller sagt at vi Nordmenn flyr bare innenfor Europa, og ikke utenfor. København har et større marked, men Stockholm og Oslo er vel nogenlunde likt, bortsett fra at Stockholm har en større andel forretningsreisende.

Jeg er litt skeptisk til Krabi, men jeg håper de lykkes. Det hadde vært artig!

"SAS kommer også til å fly til Beijing og Tokyo fra København og Stocholm."

Skal SAS fly Stockholm-Tokyo også og dele maskinen med København? Dette er nytt for meg..

------

Bortsett fra at utsagnet er direkte feil, så passer det jo inn i SAS sin strategi med ikke å tilby IC fra Oslo. Sånn sett har han rett..........

"SAS kommer også til å fly til Beijing og Tokyo fra København og Stocholm."

Skal SAS fly Stockholm-Tokyo også og dele maskinen med København? Dette er nytt for meg..

Stockholm - Tokyo fra ARN er vel en av SAS sine største ønsker når det gjelder nye ruter, men når stretegi planen for SAS IC akselererer som en skilpadde kan man nok vente lenge på denne ruten....

Midteide må si det gutta i på Frøsundavik bestemmer at han skal si.. Alle som har en viss interesse for fly vet at en rute til USA og en til sør-øst Asia fra Oslo hadde hatt bra belegg.

Stockholm - Tokyo fra ARN er vel en av SAS sine største ønsker når det gjelder nye ruter, men når stretegi planen for SAS IC akselererer som en skilpadde kan man nok vente lenge på denne ruten....

I detta fallet spelar nog inte SAS oförmåga någon större roll då några nya slots ändå inte lär tilldelas flygbolaget före 2010. Till att börja med får vi hoppas att våra skandinaviska regeringar är goda förhandlare.

Det er ikke mange som tidligere har trodd meg når det gjelder antall reisende til Thailand, men i følge StarTour er det minst 150 000 .
Med tanke på pax med transfer i Bangkok, er jeg sikker på at det er over 200 000 nordmenn til Thailand vært år.

Det er 547 pax pr dag det!

http://www.boarding.no/art.asp?id=32821

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2620189.ece

MartinL, MartinL, MartinL.... Hvis du nå tenker i retning direkterute fra OSL må du lytte til ekspertisen i SAS som tross alt vet best og som har laaaang fartstid i bransjen. SAS kan fortelle deg at Norge er et meget lite og unikt land med særdeles begrenset passasjergrunnlag som nesten utelukkende reiser innenlands. Og uavhengig av hvor mange nordmenn som reiser til Thailand daglig så vil det mest trolig aldri være grunnlag for en slik rute fra Norge. Dessuten foretrekker vi nordmenn å reise via flere flyplasser når vi skal ut på tur, ja kanskje både via Rygge, Gøteborg, København og Amsterdam på samme runde. I tillegg er økonomien blant folk flest i Norge ganske skrall vettu så betale ekstra for direkterute, nei det gjør de bare i årntli' og særdeles folkerike land som Finland, Sverige og Danmark...

Nei nå må du slutte med disse urelalistiske tankene dine og se å komme deg ned på jorda igjen MartinL. :nor

Status
Not open for further replies.
Back