Excel Ny rekord igjen for oljeprisen og dollaren

10:03 for både 95 blyfri, og Diesel på Statoil over vegen.. Så såvidt et 9-tall på Jet nede ved Flymuseet..

Også Jet på Høvik har vist 9.xx for Diesel flere ganger denne uke, også i dag. [men jeg fyller ikke opp bilen før den blir byttet ut/inn om få dager ]

Hehe, ja, og jeg syns det er litt vittig at de har fått en "ekspert" til å forklare hvorfor kuttet ikke gir utslag på prisen, enda ingenting visstnok skal skje før 1. november.:rolleyes:

LOL, var vel ikke mange som hadde trodd at naar OPEC kutter faar vi et stort fall og naermer oss 50 tallet??

Da er bensinprisene nede paa 2.30-tallet ... de ligger litt etter oljeprisen i fall, men det er jo vanlig naar prisen gaar ned ..

Da er bensinprisene nede paa 2.30-tallet ... de ligger litt etter oljeprisen i fall, men det er jo vanlig naar prisen gaar ned ..

Og her i Chicago faar jeg kjoept premium til under 3 dollar mot 4,80 paa det verste. Det rapporteres ogsaa om at man finner regular under 2 daler en rekke steder rundt om i USA

Veldig merkelig at de prisene er så følsome! Når markedet får tilgang eller reduksjon i noen skarve fat med olje så er det mye forandring i prisene!

Men er trenden brutt? Over 10% prisøkning på råolje i dag og nordsjøolje går for USD 66 dollar fatet. Børsene går opp og jeg aner en noe mer stabil oppgang fremover og da følger vel oljeprisen etter.....

Det var vel ikke realistisk aa se oljeprisen paa 50 tallet, men holder den seg under 80, er det slett ikke verst

Da er det bare å vente på at dollaren følger etter ned. Følgene etter "opec-stuntet" vil vi nok ikke se noe til før på lenger sikt, og da kanskje ikke så store som de håper på.

Da er det bare å vente på at dollaren følger etter ned. Følgene etter "opec-stuntet" vil vi nok ikke se noe til før på lenger sikt, og da kanskje ikke så store som de håper på.

Er ikke sikker. Dollaren er sterkere i dag, det samme er faktisk den norske krona. 6,8 norske pr. dollar, 8,5 norske pr. euro

Er ikke sikker. Dollaren er sterkere i dag, det samme er faktisk den norske krona. 6,8 norske pr. dollar, 8,5 norske pr. euro

Ja, så det tidlig i dag at krona styrket seg.. Tenkte mest på min egen økonomi og SEA-tur i januar jeg;)

Tror nok at du kan langt etter priser under 6 kr/$. Når alt maset om det som skjer imorgen har lagt seg, tror jeg faktisk at dollaren vil stige over 7kr/$. Men man kan jo alltids håpe.

Det store spørsmåøet er egentlig; hvordan vil den norske kronen oppføre seg

Back