• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny mandag, nye muligheter - GOD MORGEN

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Lillestrøm.

Fikk aldri snudd døgnet skikkelig i forrige uke, da jeg fikk kink i ryggen og lå hjemme. Og i går la jeg i senga til klokken 16:30 og kranglet om rosinboller med Mia.

I dag... 04:30 - DÆNG, så var jeg våken.

Så da bare gav jeg opp og stod opp. Nå venter jeg på at bakeriet skal åpne, så jeg kan kjøpe med en baguett på vei inn til kontoret.

Slik går nu dagan

God morgen fra Sandaker. Her er vi oppe og herjer, og får vel tusle ned til barnehagen om en times tid. Prærien kaller, uten at jeg ikke helt vet hva jeg skal fylle dagen med. Jeg skal ihvertfall ikke gomle frukt hele dagen. Ha en fin dag

God morgen fra havet utenfor kysten av Elfenben kysten.
Las Palmas er fremdeles 18 dager unna. 5 knop er ikke allverden så tålmodighet er greit å ha.

Vi krysset 0 punktet i helgen med Kong Neptun seremoni og BBQ på helidekket.

Nå, dagens første kaffi.
Nevner 26 grader kl 07 :)

Ha en fin dag

God morgen fra Sola!

Skikkelig mildt i dag med bare minus 2 kuldegrader! Man får og besøk fra HK i dag, så det blir nok å henge fingrene i av møter og diverse.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Oslo Nord - skikkelig flott morgen bare minus 14 garder - nesten så varmt at man må være inne på kontoret i hele dag :)

Ha en flott innedag.

Jan

God morgen fra Snillfjord. :)

Her snør det, og det har det nesten gjort uavbrutt siden i går, men nå er det nok snø...den skal jo tross alt bort igjen også. :D Her er man unormalt tidlig på'an men så sloknet man vel egentlig ganske tidlig i går også. Dagens bedrifter blir å sette ymse husholdningsmaskiner i arbeid, fin-regne på månedens budsjett og ellers får en se hva dagen bringer med seg.

Men først, frokost. Ha en fortreffelig en! :)

Last edited:
God mornings fra SVG, her venter vi på onkel Kjos, og jeg tror jaggu han holder tiden i dag. Her er en klar for litt møte aktiviteter i Oslo området. Det er blå grader på disse kanter, men verre på OSL. Jeg HATER kulde så inn i h@lvette. Men onsdag, da blir det tur mot varmere strøk.
Ha en flott dag :)

God Morgen fra Gullkysten/ evt permisjonskysten, Grått å kaldt i stavanger idag, arvingen holdt show hele natten og søvn var ikke overskudd!

Men nok te og cola så går no dagan.

Ha en fin dag alle som ikke ligger våkne hele natta!

God formiddag fra Forus,
Finværet fortsetter , dog noe grått i øyeblikket.
Her går det unna i Prosjektet , det ligger ann til en travel uke.
I kveld er det trim på hesteryggen som vanlig. Det gjelder å holde seg i form i denne jobben.
Ha en fin dag folkens.

Fått over 45 cm nysnø siste døgn her i Skaun! Største nedfallet på et døgn på over 50 år melder de lokale heltene som har vokst opp her.

Hjemmekontor og egen snørydder med traktor er meldt! Blir en sjelden tur på travbanen i kveld, invitert på noe mat og må vel spille litt på de forvokste hundene også da. :)

Oslo siste del av uken, kaldt der også leser jeg, så blir vel på med lang, hvit, under ...

Nyt mandagen deres om har det snøfritt! :)

Kim

Hoi fra Trondheim
Som kimpe skriver er det kommet endel snø på kort tid......godt for business det ;)
Blir vel akedag idag etter middag :lol: :lol:

Ha en flotters mandag :D :D :D

Grmpf .. Våknet som et lys klokken 0630, så da var det bare å gi opp. 3-4 kuldegrader ute, men ser ut til å være klart. MLK-dag i dag, så helligdag for oss alle her i huset.

Intet spesielt på tapetet annet en en tur til Costco ...

God ettermiddag fra hovedstaden.

Første dag i barnehagen på over en uke for fotingen så han var rimelig gira da han kom i fram i dag ^_^ Godt å være ferdig med forkjølelsen (for denne gang...).

Ingen store planer for resten av dagen.

Familiefrakteren er lagt ut for salg på Finn, men foreløpig er responsen like kjølig som utetemperaturen her for øyeblikket. Godt det ikke haster å få solgt ;)

Ha en bra fortsettelse av ukestarten.

Back