Alle de selskapene du nevner har verdens kjipeste logoer :stir
Hva så? Poenget med logo er å bli gjenkjent. Man tjener ikke noe mer penger på om en er kul, istedet for «kjip».
Blir sikkert bra dette, men jeg leser logoen son "nx" og ikke som "n_med_fly_bak".
Enig med deg - spørs om ikke nettopp det er meningen.
Er nok greit å komme bort fra "dot" i logo, men et eller annet skurrer med den W'en.
Husk at de skal gå over til Max, så dette er helt i tråd med den endringen.
Hmmmm...
Enig i at flyet i den gamle logoen ser bedre ut, og det passer etter min mening bedre at det er blått en hvitt. I den gamle logoen er alle fargene i det norske flagget representert, og uten et blått element virker rødfargen mer bleik synes jeg.
At logoen bare er rød og hvit gjør den litt mer "billig" i mine øyne, minner om Play og AirAsia (men det skal og sies at Swiss og Austrian bruker hvitt og rødt på en god måte). Blått gir ofte assosiasjoner til trygghet og pålitelighet, så jeg synes de skal være litt forsiktige med å fjerne blått.
Hadde jo og vært spennende om vi så en harmonisering der WF og DY bruker litt av de samme elementene.
…og i går så jeg en reklame fra Norwegian på Nationaltheatret stasjon…men Norwegian og flyet i hvitt på blå bakgrunn. Så blåfargen var ikke død;-)
Tok du bilde av den?
JeppSå den blå «avsenderen» igjen i dag - nå i Østbanehallen.
Seriøst ?
norwegian ?
Burde i det minste klare å bruke stor bokstav
Norwegian
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.