et lite tips - sjekk f.eks. Dublin eller Gdansk fra kampanjesiden på sas.no ... en liten forsmak på mye nytt i pipeline....
et lite tips - sjekk f.eks. Dublin eller Gdansk fra kampanjesiden på sas.no ... en liten forsmak på mye nytt i pipeline....
http://www.dagbladet.no/
Øverst på siden, på forsiden, står det reklame for et herverende flyselskap. Dermed er to års forbannelse brutt!![]()
Store annonser i dagens VG ser jeg. Fra pris på innland fra kr 395,- Det er jo nesten hundringsen dyrere enn DY sin lavpriskampanje på kr 299,-. Men flott at SK hiver seg med i konkurransen. Men som vanlig er det fokus på priser fra OSL. Skal en reise f eks langs kysten råder de vanlige "monopolprisene".
Store annonser i dagens VG ser jeg. Fra pris på innland fra kr 395,- Det er jo nesten hundringsen dyrere enn DY sin lavpriskampanje på kr 299,-.
Store annonser i dagens VG ser jeg. Fra pris på innland fra kr 395,- Det er jo nesten hundringsen dyrere enn DY sin lavpriskampanje på kr 299,-.
Men som vanlig er det fokus på priser fra OSL. Skal en reise f eks langs kysten råder de vanlige "monopolprisene".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.