• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny kaffekopp hos SAS

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Koppen med designet "Go To Gate" vant avstemningen og vil være om bord hos SAS i juni.

About the design Go To Gate, Frida says she was inspired by airport pictograms.
-With pictograms you can say a whole lot, even though the images are real simple. I wanted to convey something about the impressions travelers get at the airport, interwoven with images from the destinations that you imagine while you are on your way. Although the images are simple, I hope that they inspire everyone who looks at them to create their own associations and stories in their imaginations, says Frida.

http://phpgui.flysas.net/coffeecup/

Kan de ikke heller gå tilbake til skikkelige kopper slik at det smaker kaffe og ikke papp?

Jeg likte disse jeg - og har fortsatt noen til overs....

Kaffekos5.jpg

Jeg liker designet, men det er vel bare et tidsspørsmål før Ottar eller deres likesinnede begynner å klage over at de føler seg krenket av at det tilsynelatende er en mannlig pilot og to kvinnelige flyvertinner på koppen... :p

Last edited:
Mye bedre enn dagens kopper i hvert fall...

Men er det bare meg, eller står det "NEW Y ORK" på koppen?

Kan de ikke heller gå tilbake til skikkelige kopper slik at det smaker kaffe og ikke papp?

Jeg likte disse jeg - og har fortsatt noen til overs....

Kaffekos5.jpg

Dette er også min godkopp - har noen i kjøkkenskapet.
Forøvrig, så var det en stilig design på de nye SAS-koppene. Stilisert og kult :)

Hejsa Kjell Oskar

Logoet på koppen ligner det fra Intele.Connect..det er et selskab som vi køber noget
tele opgaver fra
Hilsen Ole

Back