'Min verste flytur'

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
I feel his pain ..... :cool:

https://www.celebritynetworth.com/a...rVxM0yeIO2HPYNJ6Ts2Cuo_ZkSzzlSqAhYgZSj-S6b8a4

Just for a minute, imagine you're an investment banker traveling with some very important clients on private jet during an IPO roadshow. What is an IPO roadshow? It's basically a traveling PR trip to promote a company that wants to go public. A roadshow will visit 2-3 cities in a day via private jet to pitch deep-pocketed potential investors.

Now imagine that you spent the previous night drinking way beyond your limit only to be startled out of bed by a piercing 5:30 am wake up call. In an attempt to get your head and body feeling remotely human again, you scarf down some waffles, eggs, bacon and at least two glasses of coffee at the hotel's breakfast buffet before jumping on the shuttle to the private airport.

Ha ha ha ha. Fantastisk bra. Bringer minner om da jeg spiste noe Indisk mat på et kjøpesenter rundt Encinitas og begynte å virkelig føle effekten et sted på 405'en nordover igjen mot LA. Å hællemåååne

Jeg ble en gang for lenge siden så grundig matforgiftet i San Diego. Enten av maten på flyet dit eller en kyllingburger etter ankomst. Jeg våknet og spydde på en strandrestaurant. Jeg kunne ikke engang drikke vann uten at magen senere alt i retur. Begge ender lakk for å si det slik. Jeg vrengte magen så mange ganger at jeg fikk six pack. Jeg slapp å dra på sykehus men takket min skaper at jeg hadde reiseforsikring.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sånn kan det gå..

Attachments

• 82A862CC-8F4E-407D-81BC-FA55294FA6DF.jpeg
    82A862CC-8F4E-407D-81BC-FA55294FA6DF.jpeg
    54.6 KB · Views: 371
Fikk i meg en dårlig burrito i Salt Lake City en gang. Merket det murret på vei opp til Anchorage, og klarte såvidt å komme meg til hotellet før det eksploderte.
Skulle mer eller mindre rett på jobb på Elmendorf, og å melde seg syk var ikke noe alternativ ..
Det ble en vond og lang natt .....

Den mintes meg på BU kapteinen på en F-28,
Han rakk akkurat å få hjula av bakken før han for bakover i kabinen:colgate:

Ja har hatt noen sånne turer...:cry:
Det var dog luksus på jumboen, salong og bysse bak cockpiten og selvfølgelig dass over midtgangen, også på frakt flyene.
(Egentlig ikke så selvfølgelig som man skulle tro. Et selskap i Florida med B-727 hadd ikke dass, isteden fikk mannskapet plast poser til å bæsje i: Det var for dyrt å vedlikeholde utstyret og å tømme tanken. Da er det bunn i bøtta av flyselskap. Tilslutt gikk flygerne til streik og visste frem plastposene på TV når picket-line ble filmet. Da ble dassene skrudd på plass igjen. Folk var sjokkert.:cry:)

Husker en flytur jeg hadde på Air India fra Bombay til London: Satt på J klasse og rørte ikke maten på hele turen.
Visste veldig godt hvor lite hygienisk catering kjøkkenet var på den tiden: Ikke dasspapir på toalettene, isteden var det en blikk boks med vann på gulvet. Man tørket seg da med den ene hånden, og etterpå skylte man hånden i blikk boksen og gikk til tilbake på jobben.
Like før landing fikk jeg en kopp kaffe for å våkne. Kaffe vannet måtte jo være kokt og trygt å drikke.
Straks jeg slurpet i meg kaffen var det å stryke på dass i full fart, det ble Dehli-Belly på den turen også..:(

Slike ting er morsomt å se tilbake på...
Jeg har faktisk ikke vært utsatt for noe spesielt på fly, heldigvis. Jeg har derimot vært i India også, lange turer med buss uten toalett. Uff og ojj! [emoji849][emoji17]

Den følelsen når du etter en lang busstur uten toalett ombord akkurat rekker innsjekk på hotellet, finne rommet og nærmest rygge inn på dassen... I tide... [emoji16] Det var stas ja! Dette var i Jaipur.
Ellers på vei til Agra hadde vi et toalett stopp langs veien. Folk rushet av bussen til de to toalettene der. Laaaang kø! Hva gjør man da? Ned en liten kant til et jorde. Ingen av de medreisende ser meg i hvertfall, det gjør en indisk jente på avstand og en ku noe nærmere, men det må jeg gi blaffen i der og da... [emoji849]

Morsomme historier i etterkant ja! Litt mer kritisk der og da. Dette var mange år siden!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Ja har hatt noen sånne turer...:cry:
Det var dog luksus på jumboen, salong og bysse bak cockpiten og selvfølgelig dass over midtgangen, også på frakt flyene.
(Egentlig ikke så selvfølgelig som man skulle tro. Et selskap i Florida med B-727 hadd ikke dass, isteden fikk mannskapet plast poser til å bæsje i: Det var for dyrt å vedlikeholde utstyret og å tømme tanken. Da er det bunn i bøtta av flyselskap. Tilslutt gikk flygerne til streik og visste frem plastposene på TV når picket-line ble filmet. Da ble dassene skrudd på plass igjen. Folk var sjokkert.:cry:)

Husker en flytur jeg hadde på Air India fra Bombay til London: Satt på J klasse og rørte ikke maten på hele turen.
Visste veldig godt hvor lite hygienisk catering kjøkkenet var på den tiden: Ikke dasspapir på toalettene, isteden var det en blikk boks med vann på gulvet. Man tørket seg da med den ene hånden, og etterpå skylte man hånden i blikk boksen og gikk til tilbake på jobben.
Like før landing fikk jeg en kopp kaffe for å våkne. Kaffe vannet måtte jo være kokt og trygt å drikke.
Straks jeg slurpet i meg kaffen var det å stryke på dass i full fart, det ble Dehli-Belly på den turen også..:(

Fly kan være noe dritt. Fikk en Balkan TU-154 fra VAR, et mildt sagt drita Norsk par brydde seg ikke om å gå på dass når det rant fra nr4:cry:
På den andre siden, Balkan serverte oss alltid god vin under turnaround:drink

Back