Åh. "Go-show" er å dukke opp i gate uten å ha en booking. (Tror det spiller på uttrykket "no-show".)
Vil det ikke være noen mulighet til å nulle inn dette i det hele tatt?
Åh. "Go-show" er å dukke opp i gate uten å ha en booking. (Tror det spiller på uttrykket "no-show".)
Dette er sikkert ikke en feil, men ralatert til til overgangen til Altea. Det er en enormt stor oppgave som sikkert kan medføre en del hikke i tiden fremover...
Takk for oppklaring – men vil dette få noe praktisk betydning for oss TPIere? Vi må jo uansett ha en booking for å kunne komme oss gjennom Fast-Track etc.
Vil det ikke være noen mulighet til å nulle inn dette i det hele tatt?
Hvordan det vil funke for TP vet jeg ingenting om, men det går å norece også i Altea. Det funker litt annerledes (det lages f eks en PNR), men det finnes en motsvarende funksjon.
Sikkert relatert til endringen, men at man må ta ned tidtabellen i en så lang periode burde være unødvendig, og ikke mist er det noen som ikke har fokus på forretningsdrift her (men det er vel ikke nytt når det gjelder SAS og IT).
I motsetning til normalt...?Det er en enormt stor oppgave som sikkert kan medføre en del hikke i tiden fremover...
Dels OT, men minnes BUs løsning der det bare var å trekke kredittkortet i gaten hvis det var ledige plasser og vips var man velkommen med kvittering pr. mail
I motsetning til normalt...?![]()
Og skrur man av javascript som kommer man inn på alle sidene som skal være blokkert![]()
Nå er SAS.no igjen åpnet for booking ...
Vi oppdaterer våre systemer og for øyeblikket fungerer ikke følgende tjenester:
-Travel Pass-bestillinger
-Betaling med Visa, MasterCard
Prøvde "Se / endre bestilling" for en av mine kommende reiser. Som vanlig fikk jeg kun opp en blank side. Det var kanskje litt vel optimistisk å tro at man hadde klart å fjerne feilene på websiten. :-(
Fikk også feilmelding om at ingen bonuskort var tilknyttet mitt bonuskort når jeg skulle sjekke min eurobonusstatus.... og ble så bedt om å logge inn igjen mens jeg allerede var innlogget. Det meste er altså som før med websiten.
Hvis man ikke skal betale med Visa og Mastercard
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.