Fly med oss
ScanFlyer Gold
Jeg håper i hvert fall det ikke skjer noe med bestillingssystemets GUI. Det er helt supert å kunne sammenligne priser på forskjellige booking- og service-klasser i det samme bildet.
SAS vil stenge ned bookingsystemene fra 15:00 lørdag 25/2 til 07:00 søndag 26/2 i forbindelse med migreringen
Hva med å pensjonere den 'gamle' alle feilene-tråden og åpne en ny for det nye systemet?
Jepp - men forhåpendtligvis skinner solen på den andre siden. Hva med å pensjonere den 'gamle' alle feilene-tråden og åpne en ny for det nye systemet?
Systemoppdateringer
SAS, Widerøe og Blue1 gjennomfører systemoppdateringer fra lørdag 25. februar kl. 15.00 til søndag 26. februar ca. kl. 07.00. I denne perioden er det ikke mulig å søke informasjon, gjøre bestillinger, endre eller avbestille din reise på sas.no eller i øvrige kanaler (SAS Reisesenter, reisebyråer, internettbyråer og billettkontorer på flyplassen). Vet du allerede nå at du må bestille en flybillett for uke 9, så bestill allerede i dag.
Flyene våre vil gå i henhold til tidtabell, og du kan sjekke inn som vanlig. Vi anbefaler deg som skal reise 25.-26. februar å beregne ekstra god tid på flyplassen og, hvis mulig, på forhånd skrive ut boardingkortet ditt, eller lagre det på mobilen.
Våre SMS-tjenester kan også bli påvirket av oppdateringen frem til 26. februar. De fleste av våre passasjerer som er mottakere vil få tjenestene som normalt. Dersom det ikke skulle skje, eller du lurer på om flyet skal ta av i henhold til tidtabell, besøk oss her på sas.no. I denne perioden er det ikke mulig å melde seg på våre SMS-tjenester.
For profiler: I perioden 17 - 26. februar er det ikke mulig å gjøre endringer, opprette nye eller slette eksisterende profiler pga. systemoppdatering hverken på Internett eller via telefon.
Vi beregner å åpne igjen for bestilling på søndag morgen ca. kl. 07.00. Følg med på sas.no for oppdateringer. Velkommen tilbake!
...og TPI-bookingen kan gjerne dø umiddelbart. Jeg har ikke tall for antall bookinger med problemer (registrert som boardet før jeg har ankommet flyplassen, ikke mulig å sjekke inn, seter som forsvinner etc)
Hva mener du med "go-show"?![]()
Åh. "Go-show" er å dukke opp i gate uten å ha en booking. (Tror det spiller på uttrykket "no-show".)
Dels OT, men minnes BUs løsning der det bare var å trekke kredittkortet i gaten hvis det var ledige plasser og vips var man velkommen med kvittering pr. mail, på samme måte som på flytoget. Men all utvikling går jo ikke fremover.
Det blir heller ikke mulighet til "go-show" på TravelPass, og presentasjonen i sjekkinn-systemet blir forenklet og annerledes. Jeg er spent på overgangen, spesielt for oss på stasjonene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.