LN-ATC ScanFlyer Silver 7 Dec 2007 #21 Jeg skal ikke påstå at jeg eier nicket LN-ATC. For å unngå eventuelle misforståelser om hvem som er hvem, kunne du kanskje brukt et mindre belastet nick? Mvh
Jeg skal ikke påstå at jeg eier nicket LN-ATC. For å unngå eventuelle misforståelser om hvem som er hvem, kunne du kanskje brukt et mindre belastet nick? Mvh
S seilfly Infrequent traveller ;-) 7 Dec 2007 #22 thunder007 said: Her var det jaggu mye useriøst fra moderatorer..Kan dere få sletta meg,så gjør det.Farvel.Flyttet til et nytt og bedre sted. Click to expand... Der var bruker nr 2?
thunder007 said: Her var det jaggu mye useriøst fra moderatorer..Kan dere få sletta meg,så gjør det.Farvel.Flyttet til et nytt og bedre sted. Click to expand... Der var bruker nr 2?
TCAS ScanFlyer Crusty 7 Dec 2007 #23 ph-ndr said: Jeg er heller mindre imponert over at du opererer her inne med to brukere og faktisk ikke svarer moderatorer på henvendelser om det. Click to expand... Forsøker du å si at LN-ATC og ATCflyradar på dette forumet hele tiden har vært samme person??
ph-ndr said: Jeg er heller mindre imponert over at du opererer her inne med to brukere og faktisk ikke svarer moderatorer på henvendelser om det. Click to expand... Forsøker du å si at LN-ATC og ATCflyradar på dette forumet hele tiden har vært samme person??
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 7 Dec 2007 #24 Så da tenker jeg at vi tar helg. De som bruker 2* Nick' her inne vet selv hvem de er (håper jeg)