Apologies, your login request was unsuccessful.
Due to government restrictions this application is not available to members registered with a Norwegian address in EuroBonus. Please click here to login as a different member.
Jaja... Den A340-modellen jeg kjøpte på superdupersalget tidligere skal de ha nesten 54 400 poeng for, så jeg står nok over I tillegg er leveringstiden på den 21 arbeidsdager :drunk:
Men selve konseptet er jo spennende, og det er bra at man kan velge å betale enten kun med poeng eller cash, eller en kombinasjon! Bare synd det ikke er åpent for norske medlemmer.
Jaja... Den A340-modellen jeg kjøpte på superdupersalget tidligere skal de ha nesten 54 400 poeng for, så jeg står nok over I tillegg er leveringstiden på den 21 arbeidsdager :drunk:
Fin shop dette, men fryktelig dyrt. Spesielt hvis skal betale med poeng. At 1500 kr = 54000 poeng synes jeg er dårlig uttelling! Bedre å bruke poengene sine på flyreiser da.
Men det er jo fett at de utvikler konseptet sitt for å få inn mer penger. Jeg har blitt litt imponert over SAS i det siste jeg. Masse nye fine greier som sikkert trenger litt innkjøring, men som blir helt knall.
(Jada, prisen i miles var jo litt høye da...)