Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
(i) Castlelake holds approximately 32.0% of the equity and 55.1% of the convertible debt;
(ii) the Danish State holds approximately 25.8% of the equity and 29.9% of the convertible
debt;
(iii) Air France-KLM holds approximately 19.9% of the equity and 5.0% of the convertible
debt;
(iv) Lind Invest holds approximately 8.6% of the equity and 10.0% of the convertible debt;
and
(v) the remaining approximately 13.6% of the equity is most likely to be distributed among
and held by certain creditors who may receive recovery in equity.
Det betyr vel at man i fremtiden må benytte Charles De Ræv for transit fremfor Frankfurt, München og lignende - som i mine øyne begge er langt bedre enn Charles De Ræv.
Det betyr vel at man i fremtiden må benytte Charles De Ræv for transit fremfor Frankfurt, München og lignende - som i mine øyne begge er langt bedre enn Charles De Ræv.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.